اخبار داغ

تا ظهر امروز صورت گرفته است؛

نام‌نویسی ۶۴ نفر برای نامزدی شوراهای اسلامی شهرستان آران و بیدگل

نام‌نویسی ۶۴ نفر برای نامزدی شوراهای اسلامی شهرستان آران و بیدگل
تا ظهر پنجشنبه ۶۴ نفر برای نامزدی شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آران و بیدگل با مراجعه به فرمانداری، دفاتر پیشخوان و بخش‌داری‌های شهرستان ثبت نام کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خطب شکن، تا ظهر پنجشنبه ۶۴ نفر برای نامزدی شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آران و بیدگل با مراجعه به فرمانداری، دفاتر پیشخوان و بخش‌داری‌های شهرستان ثبت نام کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,
فرماندار آران و بیدگل با اعلام این خبر اظهار کرد: ۳۴ نفر از این افراد در شهرهای آران و بیدگل، ابوزیدآباد، نوش آباد و سفیدشهر و ۳۰ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاها ثبت نام کرده‌اند.
,
بر اساس اعلام ابوالفضل معینی نژاد برای شورای روستاهای بخش مرکزی ۹ نفر، شورای روستاهای بخش کویرات۲۱ نفر، شورای شهر آران و بیدگل ۱۷ نفر، شورای شهر ابوزیدآباد ۱۱ نفر، شورای شهر سفیدشهر چهار نفر و شورای شهر نوش آباد دو نفر اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند.
,
فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: تمام دستگاه‌های مرتبط امنیتی، نظامی و مسئولان در ادارات مستقر و در حال رصد روند اجرایی ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراها هستند.
,
وی در توصیه به افراد متقاضی ثبت نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: برای سهولت کار افراد می‌توانند ثبت نام اولیه خود را در دفاتر پیشخوان انجام دهند و برای ثبت نهایی به فرمانداری و بخشداری مراجعه کنند.
,
فرماندار آران و بیدگل با بیان این‌که ثبت‌نام تا ۶ فروردین ماه ادامه خواهد داشت اضافه کرد: از داوطلبان ثبت نام در انتخابات شوراها درخواست می‌شود ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند.
,
وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده، داوطلبان در صورت نداشتن گواهی عدم سوء‌ پیشینه به صورت موقت نام‌نویسی می‌شوند و تا ۱۵ فروردین مهلت خواهند داشت گواهی عدم سوء پیشینه را به فرمانداری تحویل دهند.
,
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در آران و بیدگل برای انتخاب چهار شورای شهر و دو شورای روستایی، همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه