اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل:

پلیس گردشگری در آران و بیدگل مستقر می‌شود

پلیس گردشگری در آران و بیدگل مستقر می‌شود
جواد صدیقیان گفت: پلیس گردشگری در آران و بیدگل مستقر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خطب شکن، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل با اعلام موافقت اصولی با احداث اقامتگاه بومگردی در خانه تاریخی اکرمی و آغاز مرمت این بنای تاریخی، در مورد اماکن اقامتی و خدماتی برای گردشگران اظهار کرد: هم اکنون هتل صحرا و هتل آپارتمان یاس در حال احداث است و اکوکمپ ستاره شب‌های کویر در مسیر کویر مرنجاب به مسافران خدمات ارائه می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,
جواد صدیقیان استقرار پلیس گردشگری را یکی از برنامه‌های آینده‌ی این اداره عنوان کرد و گفت: آموزش‌هایی به پلیس گردشگری از طرف نیروی انتظامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و برخی نهادهای ذی‌ربط دیگر در حال انجام است.
,
وی با بیان این که پلیس گردشگری وظیفه ایجاد امنیت و گوشزد کردن فرهنگ مقصد و همچنین رعایت شئونات اسلامی را دارد اضافه کرد: برای ورود تورهای گردشگری دارای مجوزی به منطقه مرنجاب نیازی به هماهنگی با ارگان‌های مختلف وجود ندارد.
,
صدیقیان تاکید کرد: آژانس های گردشگری در صورت تخلف در تورها و گزارش اقدام آنان با برخورد قانونی مواجه خواهند شد و در بازدید گردشگران از کویر مشکلی ایجاد نخواهد شد.
,
وی اکثر تورهای گردشگری واردشده به مرنجاب را بدون مشکل خواند و تصریح کرد: سال گذشته تنها یک مورد تخلف از تورهای گردشگری طی نامه‌ای از طرف نیروی انتظامی به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گزارش شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه