اخبار داغ

نام نویسی یک هزار و ۴۴۹ داوطلب در چهارمین روز ثبت نام انتخابات شوراهای البرز

نام نویسی یک هزار و ۴۴۹ داوطلب در چهارمین روز ثبت نام انتخابات شوراهای البرز
در چهارمین روز از انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها در شهرستان های استان البرز یک هزار و ۴۴۹ داوطلب ثبت نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ چهارمین روز از انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها در شهرستان های استان البرز درحالی سپری شد که قریب به ۳۷۳ داوطلب با حضور در مراکز مستقر در فرماندری ها نسبت به ثبت نام اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

و اما در مجموع مراکز استان البرز درحالی ۳۷۳ نفر در روز چهارم ثبت نام کردند که معاون سیاسی استاندار البرز در جمع خبرنگاران گفت: مجموع ثبت نام امروز و ۳ روز گذشته به یکهزار و ۴۴۹ نفر رسید که ۷۹۷ نفر در حوزه شهری و ۶۵۲ نفر در حوزه روستایی بود.

,

فتح الله حقیقی آمار ثبت نامی ها را ۱۳۷ نفر زن و یکهزار و ۳۱۲ نفر مرد اعلام کرد و افزود: در شهرهای البرز ۶۹۸ نفر مرد و ۹۹ نفر زن، در روستاها ۶۱۴ مرد و ۳۸ زن نام نویسی کردند.

,

وی با بیان اینکه ۲۷۲ نفر از افراد نام نویسی شده معادل ۱۹ درصد از ثبت نام کنندگان سابقه نمایندگی ادوار پیشین را دارند اظهار داشت: ۵۵۳ نفر در شهرستان کرج شامل ۴۴۴ نفر در شهر، ۳۷ نفر بخش مرکزی و ۷۲ نفر در بخش آسارا، در فردیس از ۱۶۱ نفر ثبت نام کننده ۱۵۴ نفر مربوط به فردیس و ۷ نفر بخش مشکین دشت هستند.

,

معاون سیاسی استاندار البرز تصریح کرد: ۴۶۹ نفر در ساوجبلاغ نام نویسی کردند که ۱۲۳ نفر شهر، ۱۲۹ نفر بخش مرکزی، ۱۰۵ نفر بخش چهارباغ و ۱۱۲ نفر در بخش چندار بوده و در طالقان مجموعا ۱۰۳ نفر ثبت نام کردند که شامل ۱۴ نفر شهر، ۴۹ نفر بخش مرکزی و ۴۰ نفر بالا طالقان است.

,

حقیقی گفت: ۵۶ نفر در شهرستان اشتهارد شامل ۱۸ نفر شهری، ۱۵ نفر بخش مرکزی و ۲۳ نفر پلنگ آباد نام نویسی کردند، همچنین در نظرآباد ۱۰۷ ثبت نام انجام شد که شامل ۴۴ نفر شهری، ۲۸ نفر بخش مرکزی و ۳۵ نفر بخش تنکمان است.

,

شایان ذکر است تایید صلاحت داوطلبان از تاریخ هفتم فروردین ماه ۹۶ تا ۱۶ فروردین و رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیئت‌ های اجرایی از ۱۷ تا ۲۳ فروردین ماه به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه