اخبار داغ

آمار ثبت نامی های انتخابات شوراها در شهرستان دنا منتشر شد

آمار ثبت نامی های انتخابات شوراها در شهرستان دنا منتشر شد
دبیرستاد انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان دنا از ثبت نام 167 نفر از کاندیداهای انتخاباتی طی روزهای گذشته در محل فرمانداری دنا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا دبیر ستاد انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان دنا گفت:از آغاز فرصت نام نویسی برای حضور در انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دنا تا کنون 167 نفر رسما با نام نویسی در فرمانداری شهرستان دنا قصد ورود به انتخابات پیش رو را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

سید فاضل پور خسرو با بیان اینکه از مجموع این افراد 32 نفر در بخش مرکزی، 110 نفر در بخش پاتاوه، پنج نفر در شهر سی سخت و 20 نفر در شهر پاتاوه نام نویسی کرده اند خاطرنشان کرد:نام نویسی از کاندیداهای انتخاباتی از یک فروردین آغاز و تا ششم فروردین 96 ادامه خواهد داشت.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه کاندیداهای انتخاباتی از ساعت هشت صبح تا 16 بعد از ظهر فرصت دارند تا با مراجعه به فرمانداری دنا نسبت به نام نویسی و ثبت نام در انتخابات اقدام کنند از کسانی که قصد نام نویسی دارند خواست هر چه سریعتر اقدام به نام نویسی کنند تا با کمبود وقت مواجه نشوند.

,

 

,

پور خسرو خاطر نشان کرد:کاندیداها با دریافت کد رهگیری از دفاتر پیشخوان دولت و به همراه داشتن کپی شناسنامه، اصل کارت ملی، مدرک تحصیلی،گواهی عدم سوء پیشینه به محل فرمانداری دنا مراجعه کنند.

,

 

,

دبیر پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان دنا بیان کرد که پروسه دریافت گواهی عدم سوء حدود دو روز به طول می انجامد و در ایام تعطیلات دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان آماده صدور این گواهی هستند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه