اخبار داغ

فرماندار گرمی عنوان کرد؛

افزایش ۳۰ درصدی میهمانان نوروزی در گرمی

افزایش ۳۰ درصدی میهمانان نوروزی در گرمی
فرماندار گرمی گفت: میهمانان نوروزی در شهرستان گرمی نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار، شهرستان گرمی درایام عید نوروز و فصل بهار لباس سبز خود رابرتن کرده تا میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار,

 

,

وجود کوه‌ها و چشمه های فراوان، طبیعت بکر و زیبا و چهار فصلش و از همه مهمتر مردم مهربان و باصفایش به یقین میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی است.

,

 

,

امامی رئیس ستاد خدمات سفرشهرستان گرمی از افزایش 30 درصدی حضور مهمانان نوروزی در این شهرستان، نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.

,

 

,

امامی با اشاره به استقبال از مهمانان نوروزی، اظهار کرد: علی‌رغم بارندگی که در روزهای نخست تعطیلات نوروزی داشتیم، از حضور مسافران کاسته نشده است و نسبت به مدت مشابه در سال قبل  شاهد افزایش 30 درصدی حضور مهمانان نوروزی در شهرستان بوده‌ایم.

,

فرماندارگرمی افزود: در حال حاضرتمام مراکز تفریحی و  گردشگری شهرستان گرمی برای استقبال ازمسافران نوروزی آماده شده است و این مراکز به شکل ویژه ساماندهی شده تا هموطنان روزهای خوبی را در گرمی داشته باشند.

,

 

,

فرماندار شهرستان گرمی از آمادگی نهادهایی مانند هلال احمر، شهرداری و دستگاه‌های مربوطه برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: ستاد استقبال از مسافران نوروزی در منطقه تشکیل شده و مهم‌ترین اولویت ما جلب رضایت مسافران نوروزی است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه