اخبار داغ

جزئیات ثبت‌نام کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستای آستانه‌اشرفیه تا پایان روز چهارم ثبت‌نام +اسامی

جزئیات ثبت‌نام کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستای آستانه‌اشرفیه تا پایان روز چهارم ثبت‌نام +اسامی
تا پایان روز چهارم مهلت ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر ۲۱ کاندیدا ثبت‌نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آستان‌خبر؛ تا پایان روز چهارم مهلت ثبت‌نام کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا ۱۲ نفر در آستانه‌اشرفیه و ۹ نفر در بندرکیاشهر ثبت‌نام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آستان‌خبر,

در چهارمین روز ثبت نام کاندیدای شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه رجبعلی محمدپور، اسماعیل تیغ‌نورد و محمد حسن مقتدر شعاع مراحل ثبت‌نام خود را به پایان رساندند.

,

روز گذشته و در روز سوم نیز حسن امیدوار جلالی و سید ابراهیم حسینی نژاد، روز دوم سجاد اخوان آستانه، سینا لطف پور، فرهاد رضی خوشکاروندی، علیرضا تربیعی، مهدی رمضانی و آرمان خادمی و در روز نخست نیز محمد عباسی در شهر آستانه‌اشرفیه  اعلام کاندیداتوری کرده و مراحل ثبت‌نام خود را به پایان رساندند.

,

اما در بندر کیاشهر در روز چهارم ثبت نامی صورت نگرفت و با احتساب ثبت‌نام محمد محبوبی، ابراهیم حقانی، حسین طبخ‌کار، میثم سلسله و علیرضا قهرمانی پنج عضو فعلی شورای اسلامی شهر کیاشهر و مهرداد خاویاری در روز نخست، محمد شاخصی در روز دوم و رضا دری در روز سوم ثبت‌نام تعداد ثبت‌نامی‌های کاندیدای شورای اسلامی شهر کیاشهر به ۹ نفر رسید.

,

همچنین در بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه نیز تعداد کاندیدای ثبت‌نامی برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا به ۱۸۳ نفر و در بخش کیاشهر به ۹۴ نفر رسید.

,

در تفکیک جنسیت نیز در انتخابات شهرهای آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر بانوان بدون کاندیدا و در انتخابات روستا در بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه ۱۰ خانم و در بخش کیاشهر پنج خانم ثبت‌نام کرده‌اند.

,

شهرستان آستانه‌اشرفیه در بخش مرکزی شامل ۷۱ روستا و در بخش کیاشهر شامل ۳۳ روستا مستعد حضور شورای اسلامی روستاهاست.

,

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با انتخابات شورای اسلامی شهر در ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود که ثبت‌نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا از تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ آغاز و تا ششم فروردین ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه