اخبار داغ

فرماندار صومعه سرا خبرداد:

اسکان بیش از هجده هزار مسافر نوروزی در شهرستان صومعه سرا

اسکان بیش از هجده هزار مسافر نوروزی در شهرستان صومعه سرا
فرماندار صومعه سرا با اشاره به آغاز سفر های نوروزی از 25 اسفند گفت: تا کنون بیش از 18 هزار مسافر در شهرستان صومعه سرا اسکان داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از واران خبر : مهندس علی فتح اللهی فرماندار صومعه سرا در گفت گو با خبر نگاران با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و مسافرت های نوروزی ، اظهار کرد: ورود و اسکان مسافران نوروزی در شهرستان صومعه سرا از تاریخ 25 اسفندماه آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, واران خبر,

وی با بیان اینکه برای اسکان مسافران نوروزی مدارس، خوابگاه های دانشجویی، هتل ، خانه مسافر، مهمانپذیر درنظر گرفته شده است، افزود: طی روزهای گذشته 18 هزار و 791 نفر مسافر وارد شهرستان شده اند که در محل های درنظر گرفته شده و کمپ ها و چادرهای موقت اسکان یافته اند.

,

فتح اللهی خاطرنشان کرد: در مجموع 14 مدرسه با 110 کلاس اعم از درجه «الف» و «ب» در منطقه تولمات و صومعه سرا و همچنین دو هتل ، یک هتل آپارتمان ، یک مجتمع اقامتی و یک مهمانسرا و چندین خانه مسافر آماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی درنظر گرفته شده است.

,

فرماندار صومعه سرا در ادامه به برپایی سه ایستگاه اطلاع رسانی ، پایگاه های امدادو نجات و نمایشگاه های صنایع دستی ، سوغات محلی در سه بخش مرکزی ، تولمات و گوراب زرمیخ اشاره و تصریح کرد: تلاش شده تا با آغاز ایام نوروزی فضا و مبلمان شهری شهرستان متحول شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه