اخبار داغ

معارف دفاع مقدس باید به لایه های جامعه منتقل شود

معارف دفاع مقدس باید به لایه های جامعه منتقل شود
یکی از کارشناسان ارتباطات در خصوص اهمیت بازتاب اردوهای راهیان نور از رسانه ها، تاکید کرد: ملاک رسانه ها در بازتاب این حرکت عظیم فرهنگی باید آثرگذاری آن باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از توفارقان،ابراهیم نوروزی فر با ابراز تاسف از اینکه برخی از رسانه ها در انعکاس اخبار این حرکت فرهنگی به جای آثرگذاری و کیفیت آن، به دنبال آمار و ارقام هستند، اظهار داشت: رسانه ها باید حضور افراد را در این اردوها که به جای سفر خارج دبی و ترکیه، مناطق عملیاتی انتخاب کردند به نحو مطلوب و شایسته منعکس کنند.
وی افزود: ملاک رسانه ها از این اردوها باید تولید محتوای ارزشمندی برای نشر و انتقال آن در جامعه و نسل های آینده باشد.
نوروزی فر با بیان اینکه راهیان نور پدیده مهم و آثرگذار فرهنگی است و هرسال خانواده های بسیاری از آن استقبال می کنند، گفت: بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب در جمع خادمان راهیان نور، دفاع مقدس روزهای تاریخ ساز ملت بوده و نباید فراموش شود و راهیان نور مهم ترین عامل در جلوگیری از فراموش شدن این دوران و ارزش های آن است.
رئیس بسیج رسانه البرز با اذعان به اینکه مسئولان نتوانسته اند از اقیانوس بیکران دفاع مقدس استفاده کافی را داشته باشند، یادآور شد: صدا و سیما باید در راستای ارتقای کیفی آثار تولیدی راهیان نور تلاش کند تا از طریق آن معارف دفاع مقدس به لایه های اجتماع منتقل و موجب عمق بخشی آن در جامعه باشد.
وی دعوت صدا و سیما از افراد بنام، هنرمندان و ورزشکاران شرکت کننده در راهیان نور و پخش زنده برنامه های برگزار شده در مناطق عملیاتی را از مهم ترین راه ها در انتقال دوران دفاع مقدس دانست.
وی اضافه کرد: رسانه های جبهه فرهنگی انقلاب باید همه تلاش خود را برای پوشش گسترده این حرکت عظیم داشته باشند.
نوروزی فر در پایان ابراز امیدواری کرد: رسانه های انقلابی بااستفاده از ابزارهای رسانه ای و پوشش مطلوب برای تقویت فکری و اعتقادی گام بردارند تا بتوانند مفاهیم ارزشی اسلام و انقلاب اسلامی را به نسل های جدید انتقال دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, توفارقان,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه