اخبار داغ

طنز سیاسی؛

شکایت جمعی از "خروس های بی محل" از دولت یازدهم!

شکایت جمعی از "خروس های بی محل" از دولت یازدهم!
جمعی از خروس های بی محل ، نسبت به اتفاقاتی که در خروسخون (آغاز) سال 96 رخ داد ، واکنش نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «طنین شهر»؛ به گزارش " خروس تی وی"، جمعی از خروس های بی محل که با بانگ گوش خراش  گاه و بی گاه و  وقت نشناسی خود ، درجهان شهره شده بودند ، از دولت یازدهم شکایت کردند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از «, طنین شهر, »؛ به گزارش " خروس تی وی"، جمعی از خروس های بی محل که با بانگ گوش خراش  گاه و بی گاه و  وقت نشناسی خود ، درجهان شهره شده بودند ، از دولت یازدهم شکایت کردند!,

دلیل این شکایت پیشی گرفتن دولت یازدهم در "وقت نشناسی" عنوان شده و خروس های بی محل معتقدند دولت در این امر "بال آنها را از پشت بسته است!"

,

گفته می شود دلیل اصلی اعتراض خروس های بی محل به دولت یازدهم "افزایش قیمت گاز" در "خروسخون سال 96"( اول فروردین) بوده و آنها در تلاش برای دریافت مجوز تجمع اعتراضی در این خصوص هستند.

,

, , ,

یکی از خروس های بی محل در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: افزایش قیمت گاز در آغاز سال خروس اتفاقی کم نظیر بوده است و ما نگرانیم  با این اتفاق رکورد خروس های بی محل در گینس در حوزه "وقت نشناسی " جا بجا شود.

,

گفتنی است؛ سال خروس علاوه بر افزایش قیمت گاز با افزایش قیمت مرغ نیز همراه بوده است و بعید نیست این امر نیز بر اعتراض گسترده خروس های بی محل تاثیر گذاشته باشد.

,

 

,

غِین - قوقولی

, غِین - قوقولی,

خبرنگار خروس TV

, خبرنگار خروس TV,

حومه تدبیر و امید

, حومه تدبیر و امید,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه