اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان:

از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران برای برگزاری انتخابات پرشور استفاده شود

از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران برای برگزاری انتخابات پرشور استفاده شود
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: از ظرفیت همه رسانه ها و خبرنگاران در راستای اطلاع رسانی اقداماتی که نظام و دولت برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  گل رامیان، علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با حضور در ستاد انتخابات شهرستان رامیان از روند ثبت نام نامزدهای انتخابات دور پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در این ستاد بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان,

وی دراین بازدید ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه اعضای ستاد انتخابات در فرمانداری شهرستان رامیان اظهار کرد: باید از ظرفیت ائمه جمعه برای تشویق و ترغیب مردم هم به جهت ثبت نام در انتخابات و هم به جهت حضور پرشور و حداکثری در پای صندوقهای رای استفاده کرد و نیز بر اصل بی طرفی  و قانون دانی و قانون خوانی و تکریم کاندیداها اشاره کرد.

,

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان بیان کرد: ما از ظرفیت همه رسانه ها و خبرنگاران استفاده می کنیم  زیرا در راستای اطلاع رسانی اقداماتی که نظام و دولت برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری می کند و رسانه ها، خبرنگاران واسطه بین دولت و مردم برای اطلاع رسانی صحیح و به موقع هستند.

,

در ادامه جواد صادقلو فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان رامیان در گزارشی از روند اجرایی ستاد انتخابات شهرستان تصریح کرد: تا پایان روز سوم ثبت نام ازداوطلبین انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در مجموع 120 نامزد در حوزه انتخابیه شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد 10 نفر در شهر رامیان، 5 نفر در شهر خان ببین، 10 نفر در شهر دلند و 8 نفر در شهر تاتارعلیا و در مجموع 33 نفردر شهرهای تابعه شهرستان ثبت نام کردند.

,

وی با اشاره به تفکیک حوزه های انتخابیه روستایی خاطرمشان کرد: در حوزه روستاهای بخش مرکزی تعداد 51 نفر (49 نفر مرد و دونفر زن) و در حوزه روستاهای بخش فندرسک تعداد 36 نفر (34 نفر مرد و 2 نفر زن ) موفق به ثبت نام شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه