اخبار داغ

روستای پشت چنار بهشت درختان چنار ایران/بهشت گمشده ایران در انتظار مسافران نوروزی

روستای پشت چنار بهشت درختان چنار ایران/بهشت گمشده ایران در انتظار مسافران نوروزی
روستای پشت چنار از توابع شهر سرفاریاب شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد است که هر ساله میزبان گردشگران بسیار زیادی از سراسر ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس روستای پشت چنار، روستایی از توابع شهر سرفاریاب شهرستان چرام در کهگیلویه و بویراحمد است که دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیار زیبایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, روستای ,
, ,

این روستا در 10 کیلومتری بخش سرفاریاب شهرستان چرام واقع شده است، وجود طبیعت بسیار بکر، باغات گردو، انگور و درختان چنار جلوه بسیار زیبایی به این منطقه بخشیده است.

, این روستا در 10 کیلومتری بخش سرفاریاب شهرستان چرام واقع شده است، وجود طبیعت بسیار بکر، باغات گردو، انگور و درختان چنار جلوه بسیار زیبایی به این منطقه بخشیده است.,

این روستا پای کوه نور(نیر) یکی از معروف ترین کوه های استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که هر ساله در تمام فصول مختلف گردشگران بسیار زیادی به این روستا سفر می کنند و  از طبیعت بکر این منطقه دیدن کرده و تعدادی نیز به کوه نورودی کوه نور می روند.

, این روستا پای کوه نور(نیر) یکی از معروف ترین کوه های استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که هر ساله در تمام فصول مختلف گردشگران بسیار زیادی به این روستا سفر می کنند و  از طبیعت بکر این منطقه دیدن کرده و تعدادی نیز به کوه نورودی کوه نور می روند.,
, ,

با توجه به اینکه درختان چنار بسیار زیادی در این روستا وجود دارد به پشت چنار معروف شده است.

, با توجه به اینکه درختان چنار بسیار زیادی در این روستا وجود دارد به پشت چنار معروف شده است.,
, ,

وجود آب و هوای معتدل و طبیعت بکر و جاذبه های گردشگری فراوان در فصل بهار و تابستان باعث شده است که این روستا به بهشت ایران زمین نام بگیرد.

, وجود آب و هوای معتدل و طبیعت بکر و جاذبه های گردشگری فراوان در فصل بهار و تابستان باعث شده است که این روستا به بهشت ایران زمین نام بگیرد.,

جمعیت این روستا در سال 1385 طبش سرمشاری نفوس و مسکن  ۱۳۲ نفر (۲۳خانوار) بوده‌است.

, جمعیت این روستا در سال 1385 طبش سرمشاری نفوس و مسکن  ۱۳۲ نفر (۲۳خانوار) بوده‌است.,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه