اخبار داغ

گزارشی از هفتمین روز ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران؛

ثبت نام 2075 داوطلب برای انتخابات شورای شهر تهران/ ثبت‌نام سروری و مسجد جامعی/چهره‌های مشهوری که در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کردند + جدول

ثبت نام 2075 داوطلب برای انتخابات شورای شهر تهران/ ثبت‌نام سروری و مسجد جامعی/چهره‌های مشهوری که در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کردند + جدول
فرماندار تهران از ثبت نام 2075 داوطلب برای انتخابات شورای شهر تهران تا ساعت 10 امروز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفتمین روز ثبت نام از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت  8 صبح امروز در سراسر کشور آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر تهران نیز از ساعت 8 صبح امروز نیز در محل فرمانداری تهران آغاز شده و تا پایان ساعت اداری ادامه خواهد داشت.

,

بر اساس اعلام ستاد ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراها، تا ابتدای امروز (پایان ثبت‌نام‌های روز گذشته) ۱۹۹۰ نفر برای عضویت در شورای اسلامی شهر تهران (شامل تهران، ری و تجریش) ثبت‌نام کرده‌اند.

,

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

,

به منظور تسهیل در امر ثبت نام، داوطلبان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت، اقدام به پیش ثبت نام کرده و از دفاتر مزبور شماره رهگیری دریافت و شخصاً با در دست داشتن اصل مدارک زیر و شماره رهگیری به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل و نهایی کنند.

,

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر است:

, مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر است:,

1- اصل شناسنامه عکس دار و دو نسخه تصویر کلیه صفحات آن

,

2- اصل کارت ملی و تصویر آن

,

3- اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده 10 قانون نظام وظیفه عمومی و تصویر آن

,

4- چهار(4) قطعه عکس جدید 4 × 3

,

5- ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و ارایه اصل و یک نسخه تصویر مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت.

,

6- دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای داوطلبان شورای روستاهای تا دویست خانوار جمعیت و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان شورای روستاهای بالای دویست خانوار

,

7- کسانی که در دوره های قبل عضو شورا بوده اند به شرطی که در همان محل کاندیدای عضویت در شورا باشند از شرط مدرک معافند .

,

8- اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل جهت مشمولین ماده 28 قانون.

,

9- اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر

,

10- ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد.

,

 

,

ثبت نام 1990 داوطلب در انتخابات شورای شهر تهران تا پایان روز ششم/ احتمال تمدید زمان ثبت نام

, ثبت نام 1990 داوطلب در انتخابات شورای شهر تهران تا پایان روز ششم/ احتمال تمدید زمان ثبت نام,

علی جنگروی رئیس کمیته  اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان روز ششم ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران تعداد 1990 داوطلب ثبت نام کرده اند.

,

وی افزود: در روز ششم ثبت نام تعداد 669 داطلب اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد 542 نفر مرد و 127 نفر زن هستند.

,

جنگروی تصریح کرد: با توجه به حضور گسترده داوطلبین برای ثبت نام در انتخابات شورای شهر تهران احتمال تمدید ساعت ثبت نام وجود دارد البته تا به الان ساعت پایانی ثبت نام، ساعت 16 است.

,

ثبت نام 7519 داوطلب در استان تهران برای انتخابات شوراها

, ثبت نام 7519 داوطلب در استان تهران برای انتخابات شوراها,

سید شهاب الدین چاوشی رئیس ستاد انتخابات استان تهران از ثبت نام ٧٥١٩ داوطلب شامل ٨٩٧٧ زن و ٦٦٢٢٢ مرد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران تا پایان ششمین روز خبر داد. وی افزود: ساعت ٢٤ امشب اخرین مهلت ثبت نام از داوطلبان است.

,

وی افزود: از تمام کسانی که واجد شرایط و علاقمند به نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان تهران هستند دعوت می کنیم تا ساعت 24 امشب که آخرین مهلت ثبت نام داوطلبین عضویت در شوراها اعلام شده ثبت نام خود را به انجام برسانند.

,

وزیر کشور از ستاد انتخابات تهران بازدید کرد

, وزیر کشور از ستاد انتخابات تهران بازدید کرد,

 عبدالرضا رحمانی  فضلی وزیر کشور دقایقی قبل با حضور در فرمانداری تهران از ستاد انتخابات بازدید کرد.

,

ثبت‌نام بیش از 200 هزار داوطلب در انتخابات شوراها

, ثبت‌نام بیش از 200 هزار داوطلب در انتخابات شوراها,

رحمانی  فضلی وزیر کشور پس از بازدید از روند ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در نشست خبری اظهارداشت: بیش از 200 هزار داوطلب تا الان برای انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

,

وی ادامه داد: داوطلبان حداکثر تا ساعت 22 امروز با حضور در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های حوزه های انتخابیه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

,

فرماندار تهران از ثبت نام 2075 داوطلب برای انتخابات شورای شهر تهران تا ساعت 10 امروز خبر داد.

, فرماندار تهران از ثبت نام 2075 داوطلب برای انتخابات شورای شهر تهران تا ساعت 10 امروز خبر داد.,

عیسی فرهادی فرماندار تهران از ثبت نام 2075 داوطلب برای انتخابات شورای شهر تهران تا ساعت  10 امروز خبر داد.

,

وی همچنین گفت: تا ساعت 10 امشب پذیرش از داوطلبان برای ثبت نام صورت می گیرد اما با توجه به اینکه ساعت 24 امشب سامانه ثبت نام بسته خواهد شد داوطلبان باید قبل از ساعت 10 ثبت نام خود را قطعی کنند.

,

نباید اجازه دهیم تنش های شورای چهارم در دوره پنجم شکل بگیرد

, نباید اجازه دهیم تنش های شورای چهارم در دوره پنجم شکل بگیرد,

 پرویز سروری عضو  فعلی شورای شهر تهران درباره ارائه لیست خدمت و ویژگی های افرادی که در این لیست قرار می گیرند، اظهارداشت: در بررسی لیست خدمت اولین اقدامی که صورت گرفته اولویت های شهری است.

,

وی افزود: تلاشمان بر این است که افرادی را در لیست قرار دهیم که توانایی حل معضلات اولویت دار شهری را داشته باشند، علاوه بر این شایستگی های فردی افراد هم بررسی می شود از اینکه بتوانند کار جمعی و کارشناس  مدارانه انجام دهند و نگاه سیاسی شان را در شورا نیاورند تا بتوانند با نگاه کارشناسی در شورا حرکت کنند.

,

سروری تصریح کرد: نباید اجازه دهیم تنش هایی که در شورای چهارم با نگاه های سیاسی آن هم در سال آخر آن صورت گرفت دوباره در شورای پنجم شکل بگیرد.

,

عضو فعلی شورای شهر تهران در ادامه گفت: ما این نگرانی را داریم افرادی که در انحلال شورای اول نقش اساسی داشتند در زمره ثبت نام کنندگان هستند و این دغدغه وجود دارد که ممکن است بخواهند مجلسی همانند شورای اول را در دوره پنجم نیز به وجود آورند و زمینه های جنجال سیاسی را در شورای شهر رقم بزنند.

,

وی در پایان گفت: همه گروه ها نباید اجازه دهند افرادی که با نگاه های سیاسی می خواهند به شورا وارد شوند در لیست آنها قرار گیرند.مهمترین موضوعی هم که در لیست خدمت دنبال می کنیم این است که افرادی در لیست قرار نگیرند که بخواهند با نگاه سیاسی وارد شورا شوند.

,

 

,

 

,

برای شهرداری بی برنامه نبوده و نیستم/ تلاش می کنیم به لیست واحد برسیم

, برای شهرداری بی برنامه نبوده و نیستم/ تلاش می کنیم به لیست واحد برسیم,

محسن مهرعلیزاده  فعال سیاسی اصلاح طلب پس از ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم شورای پنجم شورایی متخصص که از وظیفه نظارتی خود بخوبی آگاه است، شکل بگیرد و بر شهرداری ناظر و هادی باشد.

,

وی افزود: باید در بدنه مدیریت شهری جوانان و زنان بیشتری حضور پیدا کنند. باز کردن راه برای جوانان و بکارگیری آنان نه تنها لطف نیست بلکه وظیفه است. چه دلیلی دارد به جوانان اعتماد نکنیم.

,

مهرعلیزاده اضافه کرد: اولویت اول در لیست انتخابات شورای شهر اصلاح طلبان جوانان و زنان هستند که تلاش میکنیم سهمیه 50 درصدی آنان صورت گیرد.

,

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: در شورای عالی اصلاح طلبان تعیین شاخص برای تدوین لیست صورت گرفته است. ابتدا امیدواریم شورای خوب و متخصص شکل گیرد.

,

وی درخصوص کاندیدای شهردار تهران بودنش نیز گفت: من برای شهرداری بی برنامه نیسته و نبودم، در سال 92 برنامه ای تنظیم کرده بودم که آن را به روزرسانی کرده ام و آماده است.

,

مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: شاخص هایی در شورای عالی اصلاح طلبان تصویب شده که بعد از پایان ثبت نام ها افراد با آن شاخص ها بررسی میشوند که بر اساس آن به لیست نهایی میرسیم.

,

وی ادامه داد:تابع خرد جمعی هستیم و تلاش میکنیم به لیست واحد برسیم. حزب اعتدال و توسعه همراه با شورای عالی اصلاح طلبان درباره لیست صحبت میکنند و این اسمش ائتلاف نیست بلکه همراهی برای لیست واحد است. 

,

ریان فتنه می خواهد به شورای شهر برگردد/ 10 فرمان برای مدیریت شهر دارم

, ریان فتنه می خواهد به شورای شهر برگردد/ 10 فرمان برای مدیریت شهر دارم,

حسین الله کرم استاد  دانشگاه پس از ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما اگر به اشرافیگری دوره هاشمی و مسائل ساختار شکنانه دوره اصلاحات اعتراض داشتیم، خیابان ها را به آشوب نکشیدیم.

,

وی افزود: احساس می کنم جریان فتنه می خواهد به شورای شهر برگردد و مانند شورای اول شورای شهر را به تعطیلی بکشاند. من آمده ام تا جلوی تعطیلی شورای شهر آینده را بگیرم.

,

الله کرم تصریح کرد: ما باید بتوانیم پارلمان شهری ایجاد کنیم. شهردار باید شورا محور و تهران باید شورای شهر محور شود. جریان فتنه می خواهد به شورای شهر برگردد و مردم با فتنه مخالف هستند و مقابل آنان با رای خود می ایستند. 

,

این استاد دانشگاه با بیان اینکه با لیست جریان های انقلابی به میدان خواهم آمد، گفت: برنامه من شامل 10 فرمان می شود ازجمله مهمترین آنها، سیاست گذاری در تولید فرهنگ اسلام انقلابی، ریشه کنی رشوه و فساد و حاکمیت پاکدستی، بکارگیری مدیریت انقلابی و متخصص است. 

,

وی در پایان گفت: نگاه محافظه کارانه غرب گرا را و مدیریت غیرانقلابی را بشکنیم.

,

 

,

ثبت نام 2441 داوطلب در انتخابات شورای شهر تهران تا ساعت 16:30 امروز/ ساعت 22 درب فرمانداری بسته می شود

, ثبت نام 2441 داوطلب در انتخابات شورای شهر تهران تا ساعت 16:30 امروز/ ساعت 22 درب فرمانداری بسته می شود,

علی جنگروی رئیس کمیته  اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تهران با حضور در جمع خبرنگاران خبر از ثبت نام 2441 داوطلب در انتخابات شورای شهر تهران تا ساعت 16:30 امروز خبر داد.

,

وی در جمع خبرنگاران افزود: تنها در روز آخر ثبت نام، تعداد454 داوطلب در انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کردند که از این تعداد 369 نفر مرد و 85 نفر زن هستند.

,

جنگروی اضافه کرد: پذیرش داوطلبین برای ثبت نام در فرمانداری برای انتخابات شورای شهر تا ساعت 22 ادامه خواهد داشت و درب فرمانداری از ساعت 22 بسته خواهد شد.

,

 

,

اسامی برخی از داوطلبانی که در روز آخر ثبت نام شورای شهر به فرمانداری تهران آمدند به شرح زیر است: 

,

,

, ,

               پرویز سروری (عضو فعلی شورای شهر تهران)

,

 

,

,

, ,

           احمد مسجدجامعی(عضو فعلی شورای شهر تهران)

,

,

, ,

احمد دنیامالی(عضو فعلی شورای شهر تهران)

,

احمد تیربند (مشاور مالی اسبق فرمانده نیروی دریایی ارتش)

,

فاطمه راکعی (نماینده سابق مجلس)

,

محسن مهرعلیزاده (فعال سیاسی اصلاح طلب)

,

حسین الله کرم(استاد  دانشگاه)

,

در جدول زیر نام برخی از چهره‌های مشهور که در روز اول و دوم برای ثبت‌نام انتخابات شورای شهر تهران به محل فرمانداری تهران مراجعه کردند، آمده است:

,

 

,
تصویر داوطلب نام و نام خانوادگی سابقه فعلی فعالیت اصلاح‌طلب/اصولگرا

هادی ساعی عضو فعلی شورای شهر تهران ــ

ابراهیم اصغرزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب

شهربانو امانی مشاور معصومه ابتکار اصلاح‌‌طلب

غلامرضا انصاری عضو حزب اتحاد ملت اصلاح‌طلب

عبدالحسین مختاباد

عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب

محمد حقانی عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب

علی صابری عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب

سید مهدی نادمی عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان اصلاح‌طلب

غلامعلی رجایی مشاور رئیس فقید مجمع تشخیص اعتدالگرا

بیتا سحرخیز بازیگر سینما ــ

مهدی خورشیدی داماد احمدی‌نژاد اصولگرا

علیرضا دهقان نماینده سابق مجلس و مجری ورزشی سیما اصولگرا

مجید نصیرپور معاون امیدوار رضایی اصلاح‌طلب

طاهره عید‌ی‌زاده عضو حزب اسلامی کار اصلاح‌طلب

محسن پیرهادی عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

حسن رسولی مشاور محمدرضا عارف اصلاح‌طلب

سیدعباس سجادی مجری سیما ــ

مجتبی حسینی رئیس سابق سازمان زیباسازی شهرداری تهران ــ

محمدعلی زم  معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران اصلاح‌طلب

اسماعیل دوستی عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب

علیرضا فغانی داور فوتبال ــ

محسن نایبی مدیرعامل سابق مترو و فرماندار سابق تهران اصولگرا

علی سلطانی‌فر فرزند وزیر ورزش و جوانان ــ

سید محی‌الدین فاضلیان دبیر سابق انجمن دانشگاه تهران اصلاح‌طلب

محمدمهدی تندگویان عضو شورای شهر تهران اصلاح‌طلب

میکائیل دیانی فعال دانشجویی اصولگرا

علی‌محمد غریبانی نماینده ادوار مجلس و رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاحات اصلاح‌طلب

محمدرضا عیوضی خواننده ــ

محمود علیزاده طباطبایی وکیل خاندان هاشمی و عضو حزب کارگزاران اصلاح‌طلب

محمدحسین مداحی عضو شورای عالی جبهه ایستادگی مستقل

زهرا صدراعظم نوری دبیر شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اصلاح‌طلب

حسین دهباشی فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب

تهمینه دانیالی معاون گردشگری احمدی‌نژاد در دولت دهم ــ

حبیب کاشانی عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

ابوالفضل قناعتی عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

حسام عقبایی رئیس اتحادیه املاک کشور ــ

علیرضا دبیر عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

حسین رضازاده عضو فعلی شورای شهر تهران ــ

مجتبی شاکری عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

داریوش قنبری نماینده دوره هشتم مجلس اصلاح‌طلب

خسرو دانشجو عضو سابق شورای شهر تهران اصولگرا

رضا تقی‌پور عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

الهه راستگو عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

عبدالمقیم ناصحی عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

میثم مظفر رئیس سابق سازمان تاکسیرانی اصولگرا

علی قائم‌مقامی سخنگو و عضو هیئت مدیره خانه سینما ــ

محمد سالاری عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب

حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان

واعظ ــ

سجاد سالک عضو شورای مرکزی حزب ندا اصلاح‌طلب

مجتبی حسین‌خانی عضو شورای مرکزی حزب ندا اصلاح‌طلب

علی صالح‌آبادی نماینده اسبق مجلس ــ

محمدهادی مؤذن مشاور شهردار تهران ــ

حسین عسگری نماینده اسبق مجلس اصلاح‌طلب

فاطمه دانشور عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب

مهدی چمران رئیس فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

محسن هاشمی‌رفسنجانی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اصلاح‌طلب

فاطمه قاسمی دختر رستم قاسمی -

فاطمه صالحی دختر فرمانده کل ارتش -

سیدجواد میرعرب عضو بنیاد باران اصلاح‌طلب

مرتضی طلایی عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

محمدحسین صوفى دبیر شوراى نظارت بر صداوسیما -

جمشید ایرانی رئیس کمیته جبهه اعتدال‌گرایان اعتدال‌گرا

احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت اصلاح‌طلب

حسین نقاشی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت اصلاح‌طلب

افشین حبیب‌زاده عضو خانه کارگر اصلاح‌طلب

محسن سرخو عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب

اقبال شاکری عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

عباس جدیدی عضو فعلی شورای شهر تهران -

رسول کوهپایه‌زاده وکیل بابک زنجانی مستقل

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اصولگرا

سیدعلی ریاض مسئول کمیته اجتماعی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصولگرا

محمدجواد حق‌شناس

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی اصلاح‌طلب
, تصویر داوطلب نام و نام خانوادگی سابقه فعلی فعالیت اصلاح‌طلب/اصولگرا

هادی ساعی عضو فعلی شورای شهر تهران ــ

ابراهیم اصغرزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب

شهربانو امانی مشاور معصومه ابتکار اصلاح‌‌طلب

غلامرضا انصاری عضو حزب اتحاد ملت اصلاح‌طلب

عبدالحسین مختاباد

عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب

محمد حقانی عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب

علی صابری عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب

سید مهدی نادمی عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان اصلاح‌طلب

غلامعلی رجایی مشاور رئیس فقید مجمع تشخیص اعتدالگرا

بیتا سحرخیز بازیگر سینما ــ

مهدی خورشیدی داماد احمدی‌نژاد اصولگرا

علیرضا دهقان نماینده سابق مجلس و مجری ورزشی سیما اصولگرا

مجید نصیرپور معاون امیدوار رضایی اصلاح‌طلب

طاهره عید‌ی‌زاده عضو حزب اسلامی کار اصلاح‌طلب

محسن پیرهادی عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

حسن رسولی مشاور محمدرضا عارف اصلاح‌طلب

سیدعباس سجادی مجری سیما ــ

مجتبی حسینی رئیس سابق سازمان زیباسازی شهرداری تهران ــ

محمدعلی زم  معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران اصلاح‌طلب

اسماعیل دوستی عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب

علیرضا فغانی داور فوتبال ــ

محسن نایبی مدیرعامل سابق مترو و فرماندار سابق تهران اصولگرا

علی سلطانی‌فر فرزند وزیر ورزش و جوانان ــ

سید محی‌الدین فاضلیان دبیر سابق انجمن دانشگاه تهران اصلاح‌طلب

محمدمهدی تندگویان عضو شورای شهر تهران اصلاح‌طلب

میکائیل دیانی فعال دانشجویی اصولگرا

علی‌محمد غریبانی نماینده ادوار مجلس و رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاحات اصلاح‌طلب

محمدرضا عیوضی خواننده ــ

محمود علیزاده طباطبایی وکیل خاندان هاشمی و عضو حزب کارگزاران اصلاح‌طلب

محمدحسین مداحی عضو شورای عالی جبهه ایستادگی مستقل

زهرا صدراعظم نوری دبیر شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اصلاح‌طلب

حسین دهباشی فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب

تهمینه دانیالی معاون گردشگری احمدی‌نژاد در دولت دهم ــ

حبیب کاشانی عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

ابوالفضل قناعتی عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

حسام عقبایی رئیس اتحادیه املاک کشور ــ

علیرضا دبیر عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

حسین رضازاده عضو فعلی شورای شهر تهران ــ

مجتبی شاکری عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

داریوش قنبری نماینده دوره هشتم مجلس اصلاح‌طلب

خسرو دانشجو عضو سابق شورای شهر تهران اصولگرا

رضا تقی‌پور عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

الهه راستگو عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

عبدالمقیم ناصحی عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

میثم مظفر رئیس سابق سازمان تاکسیرانی اصولگرا

علی قائم‌مقامی سخنگو و عضو هیئت مدیره خانه سینما ــ

محمد سالاری عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب

حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان

واعظ ــ

سجاد سالک عضو شورای مرکزی حزب ندا اصلاح‌طلب

مجتبی حسین‌خانی عضو شورای مرکزی حزب ندا اصلاح‌طلب

علی صالح‌آبادی نماینده اسبق مجلس ــ

محمدهادی مؤذن مشاور شهردار تهران ــ

حسین عسگری نماینده اسبق مجلس اصلاح‌طلب

فاطمه دانشور عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب

مهدی چمران رئیس فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

محسن هاشمی‌رفسنجانی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اصلاح‌طلب

فاطمه قاسمی دختر رستم قاسمی -

فاطمه صالحی دختر فرمانده کل ارتش -

سیدجواد میرعرب عضو بنیاد باران اصلاح‌طلب

مرتضی طلایی عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

محمدحسین صوفى دبیر شوراى نظارت بر صداوسیما -

جمشید ایرانی رئیس کمیته جبهه اعتدال‌گرایان اعتدال‌گرا

احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت اصلاح‌طلب

حسین نقاشی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت اصلاح‌طلب

افشین حبیب‌زاده عضو خانه کارگر اصلاح‌طلب

محسن سرخو عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب

اقبال شاکری عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا

عباس جدیدی عضو فعلی شورای شهر تهران -

رسول کوهپایه‌زاده وکیل بابک زنجانی مستقل

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اصولگرا

سیدعلی ریاض مسئول کمیته اجتماعی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصولگرا

محمدجواد حق‌شناس

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی اصلاح‌طلب , تصویر داوطلب نام و نام خانوادگی سابقه فعلی فعالیت اصلاح‌طلب/اصولگرا , تصویر داوطلب, نام و نام خانوادگی, سابقه فعلی فعالیت, اصلاح‌طلب/اصولگرا,

هادی ساعی عضو فعلی شورای شهر تهران ــ ,

,

, , هادی ساعی, عضو فعلی شورای شهر تهران, ــ,

ابراهیم اصغرزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب ,

,

, , ابراهیم اصغرزاده, فعال سیاسی, اصلاح‌طلب,

شهربانو امانی مشاور معصومه ابتکار اصلاح‌‌طلب ,

,

, , شهربانو امانی, مشاور معصومه ابتکار, اصلاح‌‌طلب,

غلامرضا انصاری عضو حزب اتحاد ملت اصلاح‌طلب ,

,

, , غلامرضا انصاری, عضو حزب اتحاد ملت, اصلاح‌طلب,

عبدالحسین مختاباد

عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب ,

,

, ,

عبدالحسین مختاباد

,

عبدالحسین مختاباد

, عضو فعلی شورای شهر تهران, اصلاح‌طلب,

محمد حقانی عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب ,

,

, , محمد حقانی, عضو فعلی شورای شهر تهران, اصلاح‌طلب,

علی صابری عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب ,

,

, , علی صابری, عضو فعلی شورای شهر تهران, اصلاح‌طلب,

سید مهدی نادمی عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان اصلاح‌طلب ,

,

, , سید مهدی نادمی, عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان, اصلاح‌طلب,

غلامعلی رجایی مشاور رئیس فقید مجمع تشخیص اعتدالگرا ,

,

, , غلامعلی رجایی, مشاور رئیس فقید مجمع تشخیص, اعتدالگرا,

بیتا سحرخیز بازیگر سینما ــ ,

,

, , بیتا سحرخیز, بازیگر سینما, ــ,

مهدی خورشیدی داماد احمدی‌نژاد اصولگرا ,

,

, , مهدی خورشیدی, داماد احمدی‌نژاد, اصولگرا,

علیرضا دهقان نماینده سابق مجلس و مجری ورزشی سیما اصولگرا ,

,

, , علیرضا دهقان, نماینده سابق مجلس و مجری ورزشی سیما, اصولگرا,

مجید نصیرپور معاون امیدوار رضایی اصلاح‌طلب ,

,

, , مجید نصیرپور, معاون امیدوار رضایی, اصلاح‌طلب,

طاهره عید‌ی‌زاده عضو حزب اسلامی کار اصلاح‌طلب ,

,

, , طاهره عید‌ی‌زاده, عضو حزب اسلامی کار, اصلاح‌طلب,

محسن پیرهادی عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا ,

,

, , محسن پیرهادی, عضو فعلی شورای شهر تهران, اصولگرا,

حسن رسولی مشاور محمدرضا عارف اصلاح‌طلب ,

,

, , حسن رسولی, مشاور محمدرضا عارف, اصلاح‌طلب,

سیدعباس سجادی مجری سیما ــ ,

,

, , سیدعباس سجادی, مجری سیما, ــ,

مجتبی حسینی رئیس سابق سازمان زیباسازی شهرداری تهران ــ ,

,

, , مجتبی حسینی, رئیس سابق سازمان زیباسازی شهرداری تهران, ــ,

محمدعلی زم  معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران اصلاح‌طلب ,

,

, , محمدعلی زم,  معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران, اصلاح‌طلب,

اسماعیل دوستی عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب ,

,

, , اسماعیل دوستی, عضو فعلی شورای شهر تهران, اصلاح‌طلب,

علیرضا فغانی داور فوتبال ــ ,

,

, , علیرضا فغانی, داور فوتبال, ــ,

محسن نایبی مدیرعامل سابق مترو و فرماندار سابق تهران اصولگرا ,

,

, , محسن نایبی, مدیرعامل سابق مترو و فرماندار سابق تهران, اصولگرا,

علی سلطانی‌فر فرزند وزیر ورزش و جوانان ــ ,

,

, , علی سلطانی‌فر, فرزند وزیر ورزش و جوانان, ــ,

سید محی‌الدین فاضلیان دبیر سابق انجمن دانشگاه تهران اصلاح‌طلب ,

,

, , سید محی‌الدین فاضلیان, دبیر سابق انجمن دانشگاه تهران, اصلاح‌طلب,

محمدمهدی تندگویان عضو شورای شهر تهران اصلاح‌طلب ,

,

, , محمدمهدی تندگویان, عضو شورای شهر تهران, اصلاح‌طلب,

میکائیل دیانی فعال دانشجویی اصولگرا ,

,

, , میکائیل دیانی, فعال دانشجویی, اصولگرا,

علی‌محمد غریبانی نماینده ادوار مجلس و رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاحات اصلاح‌طلب ,

,

, , علی‌محمد غریبانی, نماینده ادوار مجلس و رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاحات, اصلاح‌طلب,

محمدرضا عیوضی خواننده ــ ,

,

, , محمدرضا عیوضی, خواننده, ــ,

محمود علیزاده طباطبایی وکیل خاندان هاشمی و عضو حزب کارگزاران اصلاح‌طلب ,

,

, , محمود علیزاده طباطبایی, وکیل خاندان هاشمی و عضو حزب کارگزاران, اصلاح‌طلب,

محمدحسین مداحی عضو شورای عالی جبهه ایستادگی مستقل ,

,

, , محمدحسین مداحی, عضو شورای عالی جبهه ایستادگی, مستقل,

زهرا صدراعظم نوری دبیر شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اصلاح‌طلب ,

,

, , زهرا صدراعظم نوری, دبیر شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان, اصلاح‌طلب,

حسین دهباشی فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب ,

,

, , حسین دهباشی, فعال رسانه‌ای, اصلاح‌طلب,

تهمینه دانیالی معاون گردشگری احمدی‌نژاد در دولت دهم ــ ,

,

, , تهمینه دانیالی, معاون گردشگری احمدی‌نژاد در دولت دهم, ــ,

حبیب کاشانی عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا ,

,

, , حبیب کاشانی, عضو فعلی شورای شهر تهران, اصولگرا,

ابوالفضل قناعتی عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا ,

,

, , ابوالفضل قناعتی, عضو فعلی شورای شهر تهران, اصولگرا,

حسام عقبایی رئیس اتحادیه املاک کشور ــ ,

,

, , حسام عقبایی, رئیس اتحادیه املاک کشور, ــ,

علیرضا دبیر عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا ,

,

, , علیرضا دبیر, عضو فعلی شورای شهر تهران, اصولگرا,

حسین رضازاده عضو فعلی شورای شهر تهران ــ ,

,

, , حسین رضازاده, عضو فعلی شورای شهر تهران, ــ,

مجتبی شاکری عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا ,

,

, , مجتبی شاکری, عضو فعلی شورای شهر تهران, اصولگرا,

داریوش قنبری نماینده دوره هشتم مجلس اصلاح‌طلب ,

,

, , داریوش قنبری, نماینده دوره هشتم مجلس, اصلاح‌طلب,

خسرو دانشجو عضو سابق شورای شهر تهران اصولگرا ,

,

, , خسرو دانشجو, عضو سابق شورای شهر تهران, اصولگرا,

رضا تقی‌پور عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا ,

,

, , رضا تقی‌پور, عضو فعلی شورای شهر تهران, اصولگرا,

الهه راستگو عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا ,

,

, , الهه راستگو, عضو فعلی شورای شهر تهران, اصولگرا,

عبدالمقیم ناصحی عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا ,

,

, , عبدالمقیم ناصحی, عضو فعلی شورای شهر تهران, اصولگرا,

میثم مظفر رئیس سابق سازمان تاکسیرانی اصولگرا ,

,

, , میثم مظفر, رئیس سابق سازمان تاکسیرانی, اصولگرا,

علی قائم‌مقامی سخنگو و عضو هیئت مدیره خانه سینما ــ ,

,

, , علی قائم‌مقامی, سخنگو و عضو هیئت مدیره خانه سینما, ــ,

محمد سالاری عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب ,

,

, , محمد سالاری, عضو فعلی شورای شهر تهران, اصلاح‌طلب,

حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان

واعظ ــ ,

,

, ,

حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان

,

حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان

, واعظ, ــ,

سجاد سالک عضو شورای مرکزی حزب ندا اصلاح‌طلب ,

,

, , سجاد سالک, عضو شورای مرکزی حزب ندا, اصلاح‌طلب,

مجتبی حسین‌خانی عضو شورای مرکزی حزب ندا اصلاح‌طلب ,

,

, , مجتبی حسین‌خانی, عضو شورای مرکزی حزب ندا, اصلاح‌طلب,

علی صالح‌آبادی نماینده اسبق مجلس ــ ,

,

, , علی صالح‌آبادی, نماینده اسبق مجلس, ــ,

محمدهادی مؤذن مشاور شهردار تهران ــ ,

,

, , محمدهادی مؤذن, مشاور شهردار تهران, ــ,

حسین عسگری نماینده اسبق مجلس اصلاح‌طلب ,

,

, , حسین عسگری, نماینده اسبق مجلس, اصلاح‌طلب,

فاطمه دانشور عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب ,

,

, , فاطمه دانشور, عضو فعلی شورای شهر تهران, اصلاح‌طلب,

مهدی چمران رئیس فعلی شورای شهر تهران اصولگرا ,

,

, , مهدی چمران, رئیس فعلی شورای شهر تهران, اصولگرا,

محسن هاشمی‌رفسنجانی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اصلاح‌طلب ,

,

, , محسن هاشمی‌رفسنجانی, معاون عمرانی دانشگاه آزاد, اصلاح‌طلب,

فاطمه قاسمی دختر رستم قاسمی - ,

,

, , فاطمه قاسمی, دختر رستم قاسمی, -,

فاطمه صالحی دختر فرمانده کل ارتش - ,

,

, , فاطمه صالحی, دختر فرمانده کل ارتش, -,

سیدجواد میرعرب عضو بنیاد باران اصلاح‌طلب ,

,

, , سیدجواد میرعرب, عضو بنیاد باران, اصلاح‌طلب,

مرتضی طلایی عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا ,

,

, , مرتضی طلایی, عضو فعلی شورای شهر تهران, اصولگرا,

محمدحسین صوفى دبیر شوراى نظارت بر صداوسیما - ,

,

, , محمدحسین صوفى, دبیر شوراى نظارت بر صداوسیما, -,

جمشید ایرانی رئیس کمیته جبهه اعتدال‌گرایان اعتدال‌گرا ,

,

, , جمشید ایرانی, رئیس کمیته جبهه اعتدال‌گرایان, اعتدال‌گرا,

احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت اصلاح‌طلب ,

,

, , احمد حکیمی‌پور, دبیرکل حزب اراده ملت, اصلاح‌طلب,

حسین نقاشی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت اصلاح‌طلب ,

,

, , حسین نقاشی, عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت, اصلاح‌طلب,

افشین حبیب‌زاده عضو خانه کارگر اصلاح‌طلب ,

,

, , افشین حبیب‌زاده, عضو خانه کارگر, اصلاح‌طلب,

محسن سرخو عضو فعلی شورای شهر تهران اصلاح‌طلب ,

,

, , محسن سرخو, عضو فعلی شورای شهر تهران, اصلاح‌طلب,

اقبال شاکری عضو فعلی شورای شهر تهران اصولگرا ,

,

, , اقبال شاکری, عضو فعلی شورای شهر تهران, اصولگرا,

عباس جدیدی عضو فعلی شورای شهر تهران - ,

,

, , عباس جدیدی, عضو فعلی شورای شهر تهران, -,

رسول کوهپایه‌زاده وکیل بابک زنجانی مستقل ,

,

, , رسول کوهپایه‌زاده, وکیل بابک زنجانی, مستقل,

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اصولگرا ,

,

, , حسن بیادی, دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران, اصولگرا,

سیدعلی ریاض مسئول کمیته اجتماعی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصولگرا ,

,

, , سیدعلی ریاض, مسئول کمیته اجتماعی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی, اصولگرا,

محمدجواد حق‌شناس

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی اصلاح‌طلب ,

,

, ,

محمدجواد حق‌شناس

,

محمدجواد حق‌شناس

, عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی, اصلاح‌طلب,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه