اخبار داغ

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری برازجان:

شهرداری برازجان تمام توان خود را برای خدمت به مسافرین انجام داده است

شهرداری برازجان تمام توان خود را برای خدمت به مسافرین انجام داده است
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری برازجان گفت: شهرداری برازجان تمام توان خود را برای خدمت به مسافرین نوروزی انجام داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "ناصرون " معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری برازجان با تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید اظهار داشت: شهر برازجان یکی از شهرهای بسیار مسافر خیز است زیرا این شهر در ورودی استان بوشهر از سمت استان فارس و دیگر استان های قرار دارد و هر ساله در این ایام شاهد آمدن مسافران زیادی به این شهر هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "ناصرون " ,

علی پورجم در ادامه صحبت های خود با اشاره به خدمات انجام شده در این ایام در شهر برازجان افزود: برای زیباسازی و نو شدن فضای شهری، شهرداری برازجان اقدام به رنگ آمیزی جداول سطح شهر به طول 30 هزار متر کرده است و از سوی دیگر نور پردازی بلوارهای شهر مانند بلوار شهید مزارعی، بلوار طالقانی، بلوار فتح، بلوار آزادی، بلوار آیت الله خامنه ایی (حفظ ا...)، بلوار شهید شاهینی نیز یکی دیگر از این فعالیت ها بوده است.

,

پورجم اضافه کرد: در همین راستا بعضی از وسایل پارک های سطح شهر که خراب بودند یا اصلا وسایل بازی برای کودکان و وسایل ورزشی نداشته اند نصب گردید تا شاهد رفاه شهروندان باشیم.

,

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری یادآور شد: نصب وسایل ترافیکی در خیابان های سطح شهر و  برپایی دو جشن  بزرگ در کاروانسرای مشیرالملک برازجان و ایجاد ستاد نوروزی پارک آزادی، چاپ بروشور از جاذبه های گردشگری شهرستان از دیگر برنامه شهرداری برازجان در ایام تعطیلات 1396 بوده است.

,

انتهای پیام/.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه