اخبار داغ

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان:

آمار داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان به ۲هزار و ۸۳۳ نفر رسید/ ثبت نام ۶۵۱ نماینده ادوار گذشته

آمار داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان به ۲هزار و ۸۳۳ نفر رسید/ ثبت نام ۶۵۱ نماینده ادوار گذشته
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان اصفهان از افزایش آمار متقاضیان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان به ۲ هزار و ۸۳۳ نفر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان در خصوص آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان سه‌روزه داوطلبی نمایندگی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان اصفهان اظهار کرد: طی چهار روز از آغاز مهلت نام‌نویسی 2 هزار و 833 نفر برای این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

احمدرضا ضیایی بابیان اینکه در پایان روز سوم، تعداد ثبت‌نام کنندگان داوطلبان نمایندگی انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان به یک هزار و 531 نفر رسید، گفت: تعداد ثبت‌نام کنندگان داوطلبان شوراهای اسلامی روستا نیز در استان اصفهان یک هزار و 302 نفر رسیده است.

,

وی در خصوص میزان نفرات ثبت‌نام کننده برای این انتخابات به‌صورت تفکیک‌شده اظهار کرد: 2 هزار و 579 نفر مرد و 254 نفر زن در سراسر استان تا پایان روز چهارم ثبت‌نام کرده‌اند.

,

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان در خصوص تعداد داوطلب زن برای شوراهای اسلامی شهر گفت: 205 نفر برای این موضوع ثبت‌نام کرده‌اند، ضمن اینکه یک هزار و 326 نفر مرد نیز در این موضوع ثبت‌نام انجام داده‌اند.

,

ضیایی بابیان اینکه یک هزار و 253 مرد برای داوطلبی انتخابات شوراهای روستا تا به این لحظه ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: 49 نفر زن نیز در همین موضوع در مدت چهار روز از آغاز نام‌نویسی برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

,

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: 651 نفر از نمایندگان ادوار گذشته نیز تابه‌حال در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

,

ضیایی با اظهار اینکه ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا 6 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: همه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها از ساعت 8 صبح تا 16 بعدازظهر پذیرای افراد داوطلب برای ثبت‌نام هستند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت‌ماه 1396 برگزار می‌شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه