اخبار داغ

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان خبر داد؛

شدت یافتن فعالیت سامانه بارش‌زا در اصفهان/ هشدار آب‌گرفتگی معابر عمومی در مناطق غربی و جنوبی استان

شدت یافتن فعالیت سامانه بارش‌زا در اصفهان/ هشدار آب‌گرفتگی معابر عمومی در مناطق غربی و جنوبی استان
خدابخش بابیان اینکه شدت بارش‌ها در روز جمعه افزایش پیدا خواهد کرد، در خصوص احتمال آب‌گرفتگی در معابر عمومی نواحی غرب، جنوب و جنوب شرق استان اصفهان هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به آغاز فعالیت سامانه بارش زایی از روز گذشته تا اواخر روز شنبه هفته آینده در استان اصفهان، اظهار کرد: امیدواریم بارش‌های باران طلیعه سال در بهار ادامه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

حسن خدابخش بابیان اینکه بر اساس ورود سامانه ناپایدار در استان اصفهان افزایش ابر، بارش باران رعدوبرق، گاهی وزش باد به نسبت شدید در بیشتر مناطق استان انتظار می‌رود، گفت: با افزایش شدت فعالیت این سامانه در نواحی غرب، جنوب و جنوب شرق استان اصفهان در روزهای جمعه و شنبه انتظار احتمال آب‌گرفتگی در معابر عمومی این مناطق می‌رود.

,

وی با بیان اینکه به دلیل سردسیر بودن مناطق غرب و جنوبی استان اصفهان بارش‌ها در ارتفاعات به‌صورت برف ظاهر خواهد شد، توصیه کرد: با بارش برف سطح جاده‌ها لغزنده خواهد شد بنابراین رانندگان وسایل نقلیه و مسافران نوروزی تمهیدات لازم را اندیشه کنند.
وی بابیان اینکه به سبب این سامانه حداکثر دمای هوا در بیشتر نواحی استان بین 2 تا 4 درجه کاهش پیدا خواهد کرد، ادامه داد: خور و بیابانک با دمای 20 درجه گرم‌ترین و فریدونشهر با دمای یک درجه سردترین شهرستان استان در روز جاری بوده‌اند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه