اخبار داغ

میزبان خوبی برای گردشگران در شهر مجسمه ها باشیم

میزبان خوبی برای گردشگران در شهر مجسمه ها باشیم
مسئولین همانند مدیریت بحران در برف اخیر آماده باشند تا در ایام تعطیلات میزبان خوبی برای گردشگران در شهر مجسمه ها باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ شهرستان فومن به جذب گردشگر نیاز ندارد بلکه نیاز به ماندگاری گردشگران در این شهر دارد. فومن به دلیل برخوردار بودن مناطق توریستی شهرک ماسوله و قلعه رودخان و مناطق بکر آلیان هرساله در ایام تعطیلات بخصوص عید نوروز پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از شهرهای مختلف می باشد. متاسفانه تا الان فقط به فکر جذب مسافر و گردشگر بودیم و با تمام پتانسیل و انرژی همه وقتمان را صرف جذب گردشگران کرده ایم بدون آنکه فکری به حال ماندگاری این مسافران بکنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهجت نیوز,

مهم ترین عامل رشد و توسعه در گردشگری، ماندگار شدن مسافران است نه فقط این که ورود مسافران را در نظر بگیریم.  همیشه و بخصوص در ایام عید مسئولین اعلام می کنند که آمادگی لازم  برای پذیرش و ارائه امکانات به گردشگران را دارند اما آیا تا کنون از مسافران پرسیده ایم چندمین بار است که به فومن می آیند و چند روز در این شهر توانستند سکونت داشته باشند؟
اگر گفتند دومین یا سومین بار، اینجا می توانیم احساس خرسندی کنیم چون در اکثر مواقع به دلیل کمبود امکانات اکثر گردشگران با مشکلاتی مواجه می شوند و این قضیه منجر به عدم ماندگاری آن ها در فومن می باشد.

,
,

در واقع  اگر توانستیم جذبی همراه با ماندگاری مسافر انجام بدهیم بی شک می توانیم بگوییم شهرستان ما شهری موفق در جذب مسافر و گردشگر می باشد. نظارت بر تعرفه ها، نظافت شهری و عدم مدیریت در راهور ها و مسایلی از این قبیل از مواردی است که اگر به آن ها نوجه بیشتری بشود حتما نتایج بهتری را به دنبال خواهد داشت.

,

متاسفانه دیده شده است که با نارضایتی مسافران و گردشگران و در نتیجه عدم ماندگاری آن ها، فومن فقط اتوبانی از مسافرانی است که گذرا به مناطق ماسوله و قلعه رودخان می روند و از گرانی و عدم مدیریت شهری به شهرهای همجوار پناهنده می شوند.

,

بنابراین لازم است که مسئولین همانند مدیریت بحران در برف اخیر آماده باشند تا در ایام تعطیلات میزبان خوبی برای گردشگران در شهر مجسمه ها باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه