اخبار داغ

نهی رهبر انقلاب از رویه‌ی غلط این روزها؛

از بنــر تا عمـل!

از بنــر تا عمـل!
پررنگ کردن شعار سال جدید به همراه تمثال رهبر انقلاب در یک بنر و زدن نام روابط عمومی فلان دانشگاه یا اداره و سازمان در زیر آن، چه دردی از مشکلات مردم دوا می‌کند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج،"تابلو کردن و در و دیوار را پر کردن و عکس زدن و اینها (برای شعار سال) هیچ لزومی ندارد. اگر هزینه‌ای نداشته باشد، لزومی ندارد؛ اگر هزینه داشته باشد، اشکال هم دارد" سخنان شش سال پیش رهبر انقلاب در اول فروردین کافی است تا به عمق مدل فکری ایشان در مواجهه با برخی پدیده‌های ناخوشایند که صرفا بنا دارد صورت قضیه را پررنگ و سیرت آن را به فراموشی سپارد، پی برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

بازنشر این چند جمله آنهم پس از چند سال شاید یکی از اصلی ترین حرفای مردمی باشد که چشمشان به‌جای تحقق سخنان مهم رهبری در اول سال، با انواع و اقسام بنرهای رنگین و عریض و طویل اشباع می‌شود.

,

در همین چند روز سپری شده، اداره‌جات، بانک‌ها وسازمان‌های مختلف خصوصی و دولتی به صورت خودجوش و سازمان یافته سطح شهر و جلوی ساختمان های خود را پر کرده‌اند از همان بنرهایی که رهبر انقلاب به آنها اشاره کرده و نصب آنها را اشکال نامیده است.

,

بدیهی است برخی سخنان رهبر انقلاب علاوه بر جنبه ارشادی و اقناعی جنبه حکومتی نیز دارد. به این معنا که این قبیل کارها نه تنها موجب اقتدار نظام اسلامی و پیشرفت آن نمی‌شود بلکه موجب بدبینی و سوءظن مردم نسبت به شعار سال و مسئولین نیز می‌گردد.

,

به راستی پررنگ کردن شعار سال جدید به همراه تمثال رهبر انقلاب و نام روابط عمومی فلان دانشگاه یا اداره و سازمان در زیرش، آنهم در جایی که به اندازه کافی در رسانه ملی به آن پرداخت شده و همه به‌خوبی با نام سال جدید آشنا شده‌اند، چه دردی از مشکلات مردم را دوا می‌کند؟

,

بی‌شک آنچه باعث تحقق شعار سال در بین آحاد مردم خواهد شد میزان تقید و عملکرد دستگاه‌های ذی ربط در اجرای فرامین رهبری است و لاغیر.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه