اخبار داغ

یک نماینده مجلس؛

تحقق اقتصاد مقاومتی «غیرت ملی» می‌طلبد/ اینکه تولیدکننده ایرانی اتیکت ترکیه را بر روی پوشاک می‌زند، یک درد است/ مردم از مسئولین ناراضی‌اند

تحقق اقتصاد مقاومتی «غیرت ملی» می‌طلبد/ اینکه تولیدکننده ایرانی اتیکت ترکیه را بر روی پوشاک می‌زند، یک درد است/ مردم از مسئولین ناراضی‌اند
شیویاری گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مسئولین باید مانع قاچاق کالا و واردات اقلام قابل تولید در داخل شوند و از سویی دیگر مردم نیز کالایی را بخرند که کارگر ایرانی ساخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یعقوب شیویاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج با اشاره به نام‌گذاری سال 96 به «اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال»، اظهار داشت: خدا را شاکریم در مقطعی زندگی می‌کنیم که رهبری فرزانه و آگاه به مسایل در رأس قرار دارد و فرمایشاتی راهگشا و تامل‌برانگیز را بیان می‌نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی اضافه کرد: سال‌ها از مقوله‌ی اقتصاد مقاومتی غافل شده‌ایم و حال با اجرایی کردن سیاست‌های آن، تغییرات و ثمره‌های تحقق اقتصاد مقاومتی را می‌بینیم، اقتصاد مقاومتی به‌مانند چشم‌اندازی است که دشمنان و به خصوص همسایگان حسودی را که چشم دیدنِ پیشرفت ایران را ندارند، مایوس می‌کند.

,

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ریاضتی خواندن اقتصاد مقاومتی توسط عده‌ای از کارشناسان را غیرمنصفانه خواند و بیان داشت: برخی‌ها با تعابیر غلط می‌خواهند این مقوله را از اذهان مردم پاک کنند و مانع اجرایی شدن دستورات معظم‌له شوند، بنده اقتصاد مقاومتی را اقتصاد قناعتی تعبیر می‌کنم که لازمه‌ی توسعه است.

,

وی تاکید کرد: در برهه‌ی فعلی ما در شرایطی به مراتب‌ سخت‌تر از دوران دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم و در جنگ اقتصادی این غیرت ملی است که می‌تواند مانع کوچک‌تر شدن سفره‌های مردم شود، مردم نیز باید غیرت به‌ خرج دهند و با خرید کالای ایرانی اقتصاد جامعه را شکوفا سازند.

,

این نماینده مجلس دهم به سوءمدیریت‌ها و ضعف عده‌ای از مسئولین اشاره کرد و توضیح داد: متاسفانه جوانان روز به روز دین‌گریز می‌شوند و مشکلات اقتصادی اعتقادات‌شان را تحت الشعاع قرار می‌دهد؛ در پشت پرده یک سری جریان‌ها فعالیت می‌نمایند و چنانچه معضل اشتغال و معیشت مردم حل نشود، دامنه‌ی تهدیدها افزایش خواهد یافت.

,

, ,

وی خاطرنشان کرد: وقتی رهبر انقلاب آنگونه خونِ دل می‌‌خورند و مدام از مسئولین می‌خواهند تا مشکلات را با مدیریت جهادی حل کنند، همه ناراحت می‌شوند چراکه رهبر انقلاب پدر معنوی ایرانی‌ها محسوب می‌شوند و تاسف ایشان موجبِ ناراحتی همگان می‌گردد.

,

شیویاری خواستار مبارزه‌ی واقعی با قاچاق کالا و شناسایی خیانت‌کاران شد و اذعان داشت: در عرصه‌ی مبارزه با قاچاق قوانین خوبی به تصویب رسیده اما متاسفانه اجرا نمی‌شود، عده‌ای سودجو در بدنه‌ی دولت و مجلس با سوءاستفاده از جایگاه مسئولین و چراغ سبز مقامات اقدام به واردات قاچاق می‌کنند و از آنجایی که هرکس به منافع خود فکر می‌کند، کمر تولید ملی خم می‌شود.

,

وی ادامه داد: مسئولین باید بدانند که دیگر زمان آزمون و خطا گذشته است، 4 سال تجربه‌ی خوبی شد و حال همه باید در خط ریلی که رهبر انقلاب ترسیم کرده‌اند حرکت کنند.

,

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه آمار و ارقام مسئولین در حوزه‌های مختلف باید صحیح و با واقعیت‌ها سازگار باشد، عنوان کرد: ملت وقتی می‌بینند مشکلات حل نشده اما عده‌ای با ارائه آمار از حل مسایل سخن می‌گویند، آزرده خاطر می‌شوند؛ مردم از عملکرد مسئولین ناراضی‌اند و این غیرقابل انکار است.

,

وی با اشاره به بیکاری تعداد زیادی از جوانان تحصیل‌کرده، ابراز داشت: اینکه تولیدکننده داخلی مجبور می‌شود برای فروش کالای خود اتیکت ترکیه را بر روی آن نصب نماید تا خودِ ایرانی‌ها آن را بخرند یک درد است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه