اخبار داغ

رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان دشتستان:

کروکی تصادفات برای مسافرین کمتر از دو ساعت انجام می شود

کروکی تصادفات برای مسافرین کمتر از دو ساعت انجام می شود
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دشتستان گفت: کروکی تصادفات برای مسافرین نوروزی کمتر از دوساعت انجام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"ناصرون " رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان دشتستان در جمع خبرنگاران با تبریک سال نو اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس راهور در محورهای مواصلاتی  شهرستان دشتستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و مامورین پلیس راهور شبانه روزی در حال فعالیت و خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "ناصرون " ,

سید غلامحسین شجاعی در ادامه صحبت های خود بیان داشت:  یکی از اهداف اصلی پلیس راهور  ایجاد امنیت ترافیکی می باشد که خوشبختانه با حجم بالای مسافرین در شهرستان دشتستان پلیس راهور با استفاده از بکارگیری نیروهای انسانی مشکل ترافیکی را بسیار کاهش داده است.

,

شجاعی با اشاره به شعار سال پلیس "راهور مبنی بر پرهیز از خطر، آرامش در سفر" یادآور شد: پلیس راهور دشتستان در تعطیلات نوروزی 96 با انجام خدمات متفاوتی آرامش را به مسافرین هدیه داده است که در همین راستا در صورت اتفاق ناگواری نظیر تصادف کروکی کمتر از دو ساعت در محل حادثه و دیگر مراحل قانونی از سوی پلیس راهور شهرستان انجام می شود تا مسافرین وقت خود را در این جهت تلف نکنند.

,

وی درباره آمار تصادفات و تلفات ناشی از تصادفات تصریح کرد: تا این لحظه هیچ خبری مبنی بر تلفاتی بر اثر تصادفات نداشته ایم ولی چند موردی تصادف در شهرستان داشته ایم که مشکل خاصی نداشته اند و خوشبختانه آمار تصادفات تاکنون نسبت به سال گذشته کمتر می باشد.

,

شجاعی همچنین به نحوه کنترل ترافیک و برخورد با رانندگان خاطی خاطرنشان شد: از آغاز طرح نوروزی در کشور نیروهای گشتی پلیس راهور در شهرستان دشتستان در قالب محسوس و نامحسوس در حال انجام خدمت هستند که با دیدن هرگونه حرکتی خلاف مقررات و قانون رانندگی، راننده خاطی را اعمال قانون می کنند.

,

رییس پلیس راهور دشتستان به یکی دیگر از خدمات به مسافرین اشاره کرد و اذعان داشت: برای ترویج فرهنگ ترافیک و کاهش تصادفات با استقرار اکیپ های در ستادهای استقبال از مسافرین نوروزی به هموطنان و شهروندان آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین به کودکان چگونگی عبور از خیابان هاکه یکی از مهم ترین موشوعات ترافیکی باشد آموزش داده می شود.

,

انتهای پیام/.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه