اخبار داغ

هشدار هواشناسی هرمزگان به گردشگران نوروزی

هشدار هواشناسی هرمزگان به گردشگران نوروزی
هواشناسی هرمزگان به گردشگران و مسافران نوروزی هشدار داد با توجه به پیش بینی ادامه بارش ها و وقوع سیلاب احتیاط های لازم را به هنگام تردد برای پیشگیری از سوانح جاده ای داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای اعلام کرد:نقشه های جدید  هواشناسی  نشانگر تقویت سامانه کم فشار جنوبی روی استان هرمزگان است که شدت فعالیت آن از امروز جمعه ۹۶/۱/۴  در اکثر مناطق استان پیش بینی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این ناپایداری ها به خصوص طی روزهای جمعه و شنبه  به صورت تشدید رگبار و رعد وبرق همراه با آبگرفتگی و سیلابی شدن ، در مناطق مستعد تگرگ و وزش تند باد لحظه ای خواهد بود که علاوه بر این در مناطق ساحلی ، جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز  طی جمعه و شنبه (به خصوص ساعات بعدازظهر وشب) با وقوع طوفان تندری دریا به شدت مواج و طوفانی خواهد شد.

,

 لذا  توصیه می شود با توجه به شدت ناپایداریها  تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی صورت گیرد.

,

  نقشه های هواشناسی ورود سامانه بارش زای فعال جنوبی  را از روز پنجشنبه ۹۶/۱/۳ و از سمت جنوب غرب کشور نشان  می دهد که به تناوب تا  اوایل سه شنبه ۹۶/۱/۸ سبب ناپایداری جوی و دریایی در استان خواهد شد.

,

 این ناپایداری ها به صورت افزایش ابر، رگبار باران و رعد وبرق، تند باد لحظه ای و مواج شدن دریا خواهد بود. فعالیت این سامانه بارشی در اکثر نقاط استان و شدت آن  بیشتر برای روز شنبه در مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس خواهد بود که با آبگرفتگی در این مناطق همراه خواهد شد.

,

طی این مدت دریا با وزش بادهای  نسبتا شدید جنوب شرقی مواج و متلاطم خواهد  بود.

,

توصیه می شود با توجه به ناپایداری های جوی و دریایی تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه