اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد:

بهره مندی بیش از ۳۵ هزار نفر از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی

بهره مندی بیش از ۳۵ هزار نفر از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تعداد 35هزار و چهارصد شصت و سه نفر از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر استان لرستان بهره مند شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک،صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از بیست و پنجم اسفند سال گذشته آغاز شده است و تا پانزدهم فروردین ماه جاری ادامه دارد.

 وی افزود در این طرح به مسافران نوروزی خدماتی شامل آگاه سازی مسافرین نسبت به حوادث رانندگی، ارایه کمک های اولیه سرپایی، اندازه گیری فشار و تست قند خون، توزیع بروشور نقشه و محصولات فرهنگی عرضه می گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان همچنین از ایجاد کمپین بزرگ نه به تصادفات جاده ای در سطح  پست های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی خبر داد و بیان داشت: مسافران در این کمپین از نظر اخلاقی ملزم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می شوند.

رضایی بیان داشت: از دیگر خدماتی که در این طرح به مهمانان و مسافران نوروزی ارایه می‌شود طرح سحاب است که در آن پست های سیار در پارک ها و معابر پر گردشگر حضور دارند که در صورت نیاز خدمات کمک های اولیه نیز به آنها ارایه می شود.

 وی گفت: در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، استان لرستان دارای ۱۵ پست ثابت است که در آن تا سوم فروردین به 35 هزار و 463 نفر خدمات ارایه شده است.

رضایی بیان کرد از ابتدای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون 685 نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان مشارکت داشتند.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: تاکنون از طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استان معاون رئیس جمهور و  رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد، استاندار لرستان، ائمه جمعه شهرهای استان، فرمانداران شهرهای استان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استان نیز بازدید کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خاطرنشان ساخت: تمام خدمات ارائه شده ی جمعیت هلال احمر در طول ایام نوروز به مسافران و گردشگران به صورت رایگان انجام می‌شود

وی در پایان به طرح امداد و نجات نوروزی استان اشاره کرد و گفت: در در طرح امداد و نجات نوروزی که در آن ۲۶۰۰ نفر روز امدادگر و پرسنل حضور در ۲۶ پایگاه ثابت، سیار و موقت با بهره مندی از ۵۰ دستگاه آمبولانس و خودروی ست نجات و یک فروند بالگرد در حال امداد رسانی به آسیب دیدگان حوادث گوناگون هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه