اخبار داغ

گلایه مسافران نوروزی از کندی سرعت اینترنت در ابیانه

گلایه مسافران نوروزی از کندی سرعت اینترنت در ابیانه
نوسانات سرعت اینترنت در روستای ابیانه قصه دیرینه‌ای دارد که همچنان این قصه پر غصه کاربران اینترنت را کلافه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز روستای تاریخی ابیانه یکی از کم نظیر ترین مکان های تاریخی با جاذبه های گردشگری در سطح کشور است که در ایام تعطیلات سال و به خصوص در ایام نوروز روزانه چند هزار نفر به این مکان سفر کرده و از جاذبه های تاریخی آن بازدید می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آوای نطنز,

توجه ویژه به امکانات زیر ساختی می تواند روند جذب گردشگر به این روستا را افزایش دهد و وجود زیر ساخت ها در حوزه اینترنت و تجهیز آن به پیشرفته ترین نوع آن نیز تاثیر بزرگی در جذب گردشگر به این روستا دارد، موضوعی که در این پنج روز گذشته از شروع تعطیلات نوروزی نگرانی هایی را برای مسافران و مسئولان روستا ایجاد کرده است.

,

این روزها سرعت اینترنت در سطح روستا نیز دچار نوسانات بسیاری بوده و کاهش سرعت باعث شده تا بسیاری از مسافران و گردشگران نوروزی که به این روستا سفر کرده اند نتوانند از پایگاه‌های اینترنتی مورد نظر خود استفاده کنند.

,

بسیاری از مسافران هنگامی که از آن ها در مورد کیفیت اینترنت در روستا سوال می کنیم می گویند سرعت باز کردن سایت و یا دانلود کردن فایل ها پائین است و در این بین نوسانات زیادی نیز وجود دارد.

,

با توجه به ارتقاء شبکه اینترنت همراه اول به نسل ۳G در ابیانه، کاربران اپراتور اول هم چون سال های گذشته از سرعت اینترنت خود گلایه دارند.

,

نوسانات سرعت اینترنت در روستای ابیانه قصه دیرینه‌ای دارد که همچنان این قصه پر غصه کاربران اینترنت را کلافه کرده است، کندی مکرر اینترنت این روزها در ابیانه با توجه به افزایش حضور گردشگر به خصوص در زمان پیک گردشگر به وفور دیده می‌شود و بسیاری از کاربران از این وضعیت ناراضی و خواستار رسیدگی به این مشکل هستند.

,

اپراتور دوم هم در این چند روز ایام نوروز قادر به سرویس دهی مطلوب نبوده و این در صورتی است که این اپراتور درگذشته حداقل با سرعت پایین قادر به سرویس دهی بوده است.

,

آمار رو به گسترش شمار کاربران اینترنتی در سطح جامعه بیانگر اهمیت و توجه اقشار مختلف مردم به این وسیله ارتباطی است که مسئولان باید با درک اهمیت این موضوع زیر ساخت های لازم را برای دسترسی آسان و پرکیفیت کابران فراهم کنند.

,

این مهم در مورد نقاط گردشگر پذیر اهمیت دو چندانی دارد چرا که عدم رسیدگی به آن به طور حتم در حضور گردشگران در این مناطق تاثیر منفی دارد و روستای تاریخی ابیانه هم که آمار سالانه جذب گردشگر خارجی اش نیز کم نظیر است می تواند در صورت عدم توجه ویژه به آن در خصوص زیرساخت های اینترنتی، ضربه بزرگی در موضوع جذب مسافر و گردشگر بخورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه