اخبار داغ

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان خبر داد؛

۲۴۵۰کیلوگرم گوشت سفید و قرمز غیر بهداشتی در ملکان کشف و ضبط گردید

۲۴۵۰کیلوگرم گوشت سفید و قرمز غیر بهداشتی در ملکان کشف و ضبط گردید
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملکان از کشف و ضبط بیش از ۲تن و ۴۵۰ کیلوگرم انواع گوشت سفید و قرمز غیر بهداشتی از ابتدای طرح تشدید بازرسی ویژه نوروز تاکنون در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  دیار ملکان، علی بیگ زاده اظهار داشت: از ابتدای طرح تشدید بازرسی ویژه نوروز تا کنون بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت همراه با کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان در راستای اجرای طرح تشدید نظارت ویژه نوروزی موفق به کشف مقادیر زیادی گوشت سفید و قرمز غیربهداشتی از واحدهای صنفی این شهرستان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار ملکان،,

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملکان افزود: این میزان گوشت شامل ۲تن و ۴۵۰ کیلوگرم انواع گوشت قرمز، گوشت مرغ غیر بهداشتی و تاریخ گذشته بوده است.

,

وی تصریح کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان در ایام تعطیلات عید نوروز مشغول به فعالیت بوده و با متخلفان برخوردهای لازم را انجام خواهند داد.

,

وی در پایان از مردم عزیز شهرستان ملکان خواست تا ضمن نخریدن و مصرف نکردن مرغ های تاریخ مصرف گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را با شماره ۱۲۴ در جریان بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه