اخبار داغ

سفر نوروزی نماینده مردم پارس آباد به اصلاندوز/ پورحسین از پیگیری ایجاد بندرخشک اصلاندوز خبر داد+تصاویر

سفر نوروزی نماینده مردم پارس آباد به اصلاندوز/ پورحسین از پیگیری ایجاد بندرخشک اصلاندوز خبر داد+تصاویر
نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی در سفر نوروزی به اصلاندوز با جمعی از مردم دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار، شکور پورحسین  در سفر یک روزه خود به بخش اصلاندوز ابتدا با حضور در روستا حاجیلو  ضمن تبریک سال نو با ریش سفیدان و اقشارمختلف مردم دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

 نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته از پیگیری جدی ارتقای بخش اصلاندوز به شهرستان ، ایجاد بندر خشک در اصلاندوز،پیگیری جدی اختلافات عشایر با شرکت کشت و صنعت مغان و پارس و تلاش در جهت ایجاد منطقه آزاد تجاری خبر داد.

,

پورحسین با اشاره به نامگذاری سال جدید مزین به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری  ابراز امیدواری کرد که با تلاش شبانه روزی و بکارگیری جوانان متخصص و بومی منطقه شاهد افزایش تولیدات و توسعه اشتغال باشیم .

,

وی در ادامه برنامه های خود با حضور در جمع اهالی شهر اصلاندوز حاضر شد و با خانواده شهید والامقام نعمتی دیدار و در مزار شهدای اصلاندوز به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

,

تصاویر ارسالی از مهدی اصلانی

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه