اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان؛

انهدام باند توزیع مواد مخدر در برازجان

انهدام باند توزیع مواد مخدر در برازجان
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از انهدام باند توزیع مواد مخدر در شهر برازجان و کشف بیش از چهار کیلو گرم انواع مواد مخدر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"ناصرون " فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در این خصوص اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با عوامل تهیه،توزیع و خرید وفروش مواد مخدر کارگروهی با هدایت این فرماندهی و با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر دشتستان تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "ناصرون " ,

سرهنگ  سید جواد رضوی عنوان کرد : در نتیجه بررسی ها وتحقیقات گسترده میدانی مشخص شد فردی به هویت معلوم به همراه سه نفر از همدستانش با تشکیل باندی در محله والفجر برازجان اقدام به تهیه وتوزیع مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان می نمایند.
رضوی افزود: مأموران پلیس شهرستان با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر و هماهنگی با مراجع قضایی از منزل متهم بازرسی و مقدار چهار کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در ادامه بازرسی از منزل نامبرده تعداد 37 عدد آلات استعمال مواد مخدر و سه دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف شده است گفت: در همین ارتباط  دو دستگاه خودرو متعلق به متهمین نیز توقیف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت : هر چهار نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع  قضایی شده اند.
سرهنگ رضوی  با اشاره به اینکه اجرای این طرح رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته است عنوان کرد: ازشهروندان عزیز تقاضا داریم هرگونه فعالیت سوداگران مرگ درحوزه مواد مخدر را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه