اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار:

اجرای طرح های اشتغال زایی و محرومیت زدایی بسیج گامی برای تحقق شعار سال است

اجرای طرح های اشتغال زایی و محرومیت زدایی بسیج گامی برای تحقق شعار سال است
سرهنگ پاشایی گفت: بسیج برای فرهنگ سازی و پیاده کردن فرهنگ استفاده از کالای تولید داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی اقشار مختلف مردم را تشویق و ترغیب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چشمه سار، فرمانده سپاه ناحیه خوانسار در گفتگو با خبرنگر این پایگاه خبری ضمن تبیرک فرارسیدن سال جدید به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مردم شهرستان خوانسار اظهار کرد: اگر نگاهی به شعار سال طی هشت سال گذشته داشته باشیم نشان دهنده این موضوع است که رهبر انقلاب به افق پیش روی نظام و سلطه اقتصادی دشمنان قسم خورده انقلاب برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی در عرصه اقتصادی نگاه ویژه ای داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه سار,


سرهنگ محسن پاشایی با بیان تاکیدات رهبر انقلاب بر درون زایی، برونگرایی و فراگیری اقتصاد مقاومتی گفت: تولید داخلی کلید واژه ای است که اگر محقق شود به ایجاد تولید و اشتغال کمک کرده و استعدادها را شکوفا می کند.

وی افزود: با تاکید بر این کلید واژه هزینه های مردم مصروف کالاهای مصرفی نشده و در حوزه سرمایه گذاری استفاده خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار با تاکید بر نقش ویژه بسیج در تبیین و توجه بیشتر به شعار سال تصریح کرد: بسیج طی چند سالی که اقدام به اجرای طرح های اشتغال زایی و محرومیت زدایی کرده است با ارائه وام و نظارت بر نحوه استفاده از آن توانسته است گام های موثری را برای تحقق شعار تولید و اشتغال بردارد.

وی اضافه کرد: بسیج برای فرهنگ سازی و پیاده کردن فرهنگ استفاده از کالای تولید داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی اقشار مختلف مردم را تشویق و ترغیب کرده است.

سرهنگ پاشایی به نقش عظیم بسیج برای وارد شدن به عرصه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: هم چنان که در بیانات رهبر انقلاب در حرم رضوی نیز تاکید شد هر زمان که مردم وارد عرصه ای شده اند و مسئولان نیز پشتیبانی کرده اند ملت ما با سربلندی از آن میدان بیرون آمده است و امروز نیز مردم ما و به خصوص جوانان تحصیل کرده باید به عرصه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال وارد شوند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه