اخبار داغ

سرپرست شبکه دامپزشکی آران و بیدگل خبر داد:

پایان سه مرحله واکسیناسیون تب برفکی در آران و بیدگل

پایان سه مرحله واکسیناسیون تب برفکی در آران و بیدگل
احسان دشتبانی فینی گفت: سه مرحله واکسیناسیون تب برفکی در آران و بیدگل پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خطب شکن، سرپرست شبکه دامپزشکی آران و بیدگل از اتمام سه مرحله واکسیناسیون تب برفکی در سال ۹۵ خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,
احسان دشتبانی فینی با بیان این که تزریق این واکسن ها برای پیش‌گیری از بروز بیماری در دام های سبک و سنگین صورت گرفته است اظهار کرد: دو مرحله از این واکسیناسیون در دام های سبک بخش کویرات و با همکاری شرکت تعاونی دامداران ابوزید آباد انجام شده است.
,
وی نمونه گیری واحدهای مبتلا به بیماری تب برفکی و تشخیص سویه های ویروس را بسیار مفید ارزیابی کرد و گفت: برای مقابله با بیماری های شایع در طیور خانگی چندین مرحله واکسیناسیون بیماری نیوکاسل در مزارع شهرستان صورت گرفته است.
,
دشتبانی فینی انجام واکسیناسیون بروسلوز در نشخوارکنندگان کوچک و بزرگ را از دیگر اقدامات شبکه دامپزشکی شهرستان برشمرد و اضافه کرد: اجرای این طرح بیماری بروسلوز در روستای حسین آباد کویرات راکنترل کرد.
,
سرپرست شبکه دامپزشکی آران و بیدگل به واکسیناسیون آبله و آنتروتوکسمی با استفاده از توان دولتی و خصوصی دامپزشکی شهرستان اشاره کرد و افزود: برای آگاهی کشاورزان و دامداران شهرستان کلاس های متعدد آموزش علائم و راه های مقابله با تب برفکی و آنفلوانزای فوق حاد پرندگان برگزار شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه