اخبار داغ

همزمان با بهار۹۶؛

حضور وزرای اطلاعات و راه و شهر سازی در کیش

حضور وزرای اطلاعات و راه و شهر سازی در کیش
وزرای اطلاعات و راه شهر سازی در نوروز 96 از طرح های عمرانی و فرهنگی جزیره کیش بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس،همزمان با آغاز سال1396 وزرای اطلاعات و راه و شهرسازی با حضور در جزیره مرجانی کیش از پروژه های عمرانی و فرهنگی جزیره کیش بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

سید محمود علوی، وزیر اطلاعات همزمان با ورود کشتی کروز در میان استقبال کنندگان از نخستین کشتی بزرگ قاره پیما که وارد جزیره کیش شده با اشاره به اینکه ایران امنیت پایداری را در سال 95 تجربه کرده این امنیت را مرهون از خود گذشتگی سربازان گمنام وزارت اطلاعات دانست و افزود: با وجود دسیسه های گسترده دشمنان نظام جمهوری اسلامی لطف الهی، همت سربازان گمنام و سخت کوشی وزارت اطلاعات نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرده است.

,

وی با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که در سال 95 در آرامش کامل به سر برده است،افزود: امنیت موجود زمینه ساز رشد و توسعه در کشور شده لذا هنر، اقتصاد و معنویت همگی در سایه امنیت رشد کرده و شکوفا می شوند.

,

علوی جزیره کیش را نعمت ارزشمندی برای کشور خواند که هموطنان باید از این امکانات فراهم شده استفاده کرده و فضای شادی را برای خود و خانواده بسازند.

,

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از پروژه های عمرانی ورود کشتی اقیانوس پیمای کروز به کیش را یک اتفاق مثبت برای منطقه عنوان کرد و افزود: به طور حتم جزیره کیش می تواند تبدیل به منطقه ای با جذابیت های خاص برای ایرانیان و کشورهای مختلف شود.

,

وی کیش را دارای ظرفیت های ارزشمندی دانست که می تواند بیانگر هویت ایران باشد ضمن اینکه کیش به عنوان پلی به شمال و جنوب از گذشته دور تا امروز ایفای نقش کرده است.

,

آخوندی با اشاره به اینکه کیش می تواند موقعیت جذب گردشگران کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه را داشته باشد ایجاد سیستم ترکیبی سفر برای جزیره را یک نقطه قوت دانست.

,

وزرای اطلاعات و راه و شهرسازی در روزهای اقامت در جزیره مرجانی کیش از پروژه های متعدد مانند، تصفیه خانه ده هزار متر مکعبی فاضلاب، ترمینال جدید فرودگاه کیش، مصلی، نیروگاه برق شماره 2 و کشتی بزرگ اقیانوس پیمای" سانی" بازدید کردند.

,

کشتی بزرگ اقیانوس پیمای 7 طبقه  با 417 کابین و 1600 صندلی و سایر امکانات رفاهی واقامتی پیشرفته ، بزرگ ترین کشتی مسافری تفریحی است که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تا کنون برای سفرهای دریایی داخلی در کشورمان بکار گرفته می شود.

,

آب و هوای بارانی و لطافت بی نظیر این روزهای جزیره کیش در کنار حضور بی نظیر گردشگران در این ایام با وجود ایجاد ترافیک در برخی از نقاط شهر حال و هوای بسیار جالب توجهی به جزیره کیش بخشیده است.

,

جنب و جوش صبحگاهی میهمانان نوروزی در میان بارش باران بهاری چهره شهر را از یک شهر آرام و ساکت تبدیل به شهری پرجنب و جوش و پرهیاهو کرده است.

,

جزیره کیش 91.5 کیلومتر مساحت در میان آب های خلیج فارس سالانه میزبان بیش از یک میلیون و 800 هزار گردشگر داخلی وخارجی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه