اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه مطرح کرد؛

دولت‌مردان برنامه‌هایشان را در راستای تحقق فرمایشات رهبری تنظیم کنند/ باید از طریق منابع صندوق توسعه ملی اشتغال‌زایی شود

دولت‌مردان برنامه‌هایشان را در راستای تحقق فرمایشات رهبری تنظیم کنند/ باید از طریق منابع صندوق توسعه ملی اشتغال‌زایی شود
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مهمترین مطالبات ما رسیدگی به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم به خصوص اقشار ضعیف و کم درآمد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج ارومیه با اشاره به نام‌گذاری سال 96 به «اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال»، ابراز کرد: نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی برای چندمین سال پیاپی توسط رهبر معظم انقلاب نشان از اهمیت این موضوع دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی درباره مشکلات مردم اقشار کم درآمد و ضعیف تصریح کرد: رسیدگی به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم به خصوص اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه از مهمترین مطالبات ما به شمار می‌رود.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم با بیان اینکه دو عامل اشتغال و تولید به عنوان دو کلید اصلی تجلی اقتصاد مقاومتی هستند، تاکید کرد: دولت باید در سال جاری برنامه‌های خرد و کلان متعددی در راستای تحقق آنها داشته باشد؛ این دو موضوع که به درستی توسط امام خامنه‌ای مشخص و تعیین شده است زیر بنای تحولات گسترده اقتصادی می‌باشد.

,

وی رسیدگی به صنایع تولیدی و حمایت از تولیدی‌های داخلی را ضروری دانست و اذعان داشت: ظرفیت‌های داخلی هم به رونق اقتصادی کمک نموده و هم در اشتغال موثر است و به نوعی فرهنگ تولید و استفاده کالای ایرانی را در بین مردم وجامعه جا خواهد انداخت؛ علاوه بر آن صادرات کالاهای تولید داخلی و ارتباط با کشورهای متعدد می‌تواند قامت اقتصاد وابسته به نفت را به زمین زده و اقتصادی پویا را رقم زند.

,

قاضی‌پور در مورد اشتغال نیز گفت: با اشتغال نه تنها می‌توان جامعه‌ی سالمی ساخت، بلکه کشوری پویا و فعال ایجاد خواهد شد که اقتصاد را از وابستگی به نفت بیرون آورده و روشهای جایگزین را ارائه کرد.

,

وی افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در مجلس شورای اسلامی تلاش خواهیم کرد از طریق صندوق توسعه ملی نسبت به ایجاد تولیدی‌ها و کارخانه‌ها و برپا سازی دوباره تولیدی‌های داخلی نسبت به اقتصاد مقاومتی؛ اشتغال و تولید جامه اقدام و عمل بپوشانیم.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان ساخت: حمایت از صنایع کوچک و جلوگیری از خام فروشی، پشتیانی از صنایع پایین دست پتروشیمی و ایجاد کارخانه‌های جدید از مهمترین برنامه‌های ما در سال جدید خواهد بود.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه