اخبار داغ

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر کشور:

تجهیز سوله‌ پایگاه امداد و نجات چناران رودهن در دستور کار قرار دارد/ تخصیص بودجه به منظور راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات کوهستان در شهرستان دماوند

تجهیز سوله‌ پایگاه امداد و نجات چناران رودهن در دستور کار قرار دارد/ تخصیص بودجه به منظور راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات کوهستان در شهرستان دماوند
دبیر کل جمعیت هلال‌احمر کشور در سفر یک روزه خود به شهرستان دماوند از دستور کار قرار دادن تجهیز سوله‌ پایگاه امداد و نجات چناران رودهن خبر داد و گفت: تخصیص بودجه به منظور راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات کوهستان در شهرستان دماوند صورت می‌پذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی محمدیون در گفتگو با خبرنگار  تارود در حاشیه بازدید از پایگاه‌ها، پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شرق استان  تهران با اشاره به تعداد پایگاه‌های امداد و نجات در سطح کل کشور اظهار کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده توسط جمعیت هلال‌احمر برای ایام نوروز ۹۶ با حداقل امکانات و تجهیزات هم‌اکنون در کل کشور یک هزار و ۴۰۰ پایگاه ثابت و سیار مستقر می‌باشند که در آنها پنج هزار نفر نیروی امداد و نجات و ۲۰ هزار نیروی سازمان جوانان مشغول ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تارود,

وی افزود: در ایام نوروز حدود ۲۴ فروند بالگرد هلی‌کوپتر امداد و نجات آماده خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در شرایط بحرانی و اضطراری می‌باشند.

,

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به وضعیت امکانات و تجهیزات امداد و نجات در سطح شهرستان دماوند، بیان کرد: هرگونه امکانات و تجهیزاتی را که مسئولان اجرایی در شهرستان دماوند درخواست کنند، ما در اسرع وقت تأمین خواهیم کرد و امروز هم در بازدیدی که از پایگاه امداد و نجات چناران رودهن به عمل آمد مقرر گردید که سوله‌ این پایگاه تجهیز شود.

,

محمدیون همچنین در خصوص راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات کوهستان در شهرستان دماوند، گفت: با توجه به تصمیم‌گیری‌های انجام شده، تخصیص بودجه مورد نظر در این زمینه صورت خواهد گرفت.

,

وی با اشاره به وضعیت خدمت‌رسانی پایگاه‌ها، پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سطح استان تهران، گفت: خوشبختانه با توجه به بازدیدهایی که تاکنون به عمل آوردیم، کلیه پایگاه‌های امداد و نجات سیار و ثابت در شرایط خوب و مطلوبی قرار دارند.

,

, , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه