اخبار داغ

مسئولان با سرمایه میلیاردی نمی توانند مردم را درک کنند

مسئولان با سرمایه میلیاردی نمی توانند مردم را درک کنند
حجت الاسلام رضا علیزاده کارشناس مدهبی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب، گفت: تلخ کامی مردم در سال 95 به علت مشکلات اقتصادی بود اما مسئولانی که سرمایه میلیاردی دارند نمی توانند این تلخ کامی ها را درک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید، اظهار کرد: نام گذارى سال ۱۳۹۶ به‏عنوان «اقتصاد مقاومتى: تولید- اشتغال» بیانگر این نکته است که، مهم‏ترین ضرورت فورى و نیاز کشور در حال حاضر مسأله اقتصاد  است و در این زمینه باید بر تولید و اشتغال متمرکز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرو ابرکوه,

تلخ کامی مردم در سال 95 ناشی از مشکلات اقتصادی است
حجت الاسلام علیزاده افزود: مسؤلان کشور در تحقق کامل شعار سال گذشته موفق عمل نکردند. على‏رغم کارهاى خوبى که صورت‏گرفته است هنوز باید اقتصاد مقاومتى به‏عنوان شعار اصلى سال تداوم یابد؛ چرا که دشمنان از فشار بر اقتصاد کشور ناامید نشده‏اند و اولویت اول آن‏ها در ضربه زدن به ملت ایران نیز همین مسأله اقتصادى است.

, تلخ کامی مردم در سال 95 ناشی از مشکلات اقتصادی است, تلخ کامی مردم در سال 95 ناشی از مشکلات اقتصادی است,
,

علیزاده ادامه داد: رهبر انقلاب ضمن بیان تلخی ها و شیرینی های سال 95، تلخ کامی مردم به ویژه طبقه ضعیف را ناشی از مشکلات اقتصادی مانند گرانى، بیکارى، تبعیض‏ها و نابرابرى‏ها و آسیب هاى اجتماعى عنوان کردند و فرمودند مسولان کشور نیز باید این مسائل را با تمام وجود احساس کنند. مسئولانی که هزاران میلیارد سرمایه‏ و زندگى اشرافى دارند، نمى‏توانند این تلخ کامی ها را درک کنند تا تلاش کامل و جدی برای رفع آن بکار گیرند.

,

روی کار آمدن مسئولان متعهد و انقلابی تنها راه حل مشکلات اقتصادی
وی در ادامه بیان فرمایشات رهبر، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های دشمنان، استحاله و بر اندازی نظام است و برای تحقق این خواسته ها از دو ابزار استفاده می کند که یکی از آنها فرهنگ است. دشمنان با بهره گیری از شبکه های اجتماعی و ماهواره ای، اینترنت، با تغییر باور ها و فرهنگ ، اعتقادات مردم را مورد هدف قرار می دهد، روحیه جهاد را در جوان ها می کُشند تا قوت نظامی ایران کاهش یابد و در نتیجه نظام را تضعیف کند که مردم به رأی دادن به دولت غیر انقلابی تشویق شوند.

, روی کار آمدن مسئولان متعهد و انقلابی تنها راه حل مشکلات اقتصادی, روی کار آمدن مسئولان متعهد و انقلابی تنها راه حل مشکلات اقتصادی,
,

وی افزود: ابزار دیگر، اقتصاد است که بیشتر توسط خودمان بر ما تحمیل شده است. اگر ضعف هایی وجود دارد مربوط به ما و مدیریت های ماست، اما تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور از دیدگاه رهبر، روی کار آمدن مسئولین متعهد به مبانی انقلابی و کارآمد است.

,

حضور مردم و عمل به قانون، اصول اولیه انتخابات است
وی با بیان اینکه حضور یک مدیر نا لایق و غیر متخصص به خوبی دشمنان را به اهداف خود می رساند، اذعان کرد: آنچه رهبر معظم  انقلاب تحت عنوان دولت موفق که سبب پیشرفت کشور خواهد شد مطرح می کنند عبارت است از دولتی انقلابی، که کارآمد هم باشد؛ یعنی علاوه بر داشتن تعهد دینی و انقلابی، تخصص لازم برای حل مشکلات اقتصادی کشور را هم داشته باشد.

, حضور مردم و عمل به قانون، اصول اولیه انتخابات است, حضور مردم و عمل به قانون، اصول اولیه انتخابات است,
,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه