اخبار داغ

مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین برگزار می کند:

نخستین همایش ملی آیین فتوت و فرهنگ پهلوانی

نخستین همایش ملی آیین فتوت و فرهنگ پهلوانی
نخستین همایش ملی آیین فتوت و فرهنگ پهلوانی، نکوداشت رویداد فرهنگی ورزشی کشتی باچوخه در اسفراین برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  سپهرآیین، نخستین همایش ملی آیین فتوت و فرهنگ پهلوانی، نکوداشت رویداد فرهنگی ورزشی کشتی باچوخه در اسفراین به همت مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین,

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت ورزش و جوانان، اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه کوثر، دانشگاه ملایر، دانشگاه حیکم سبزواری و پایگاه استنادی جهان اسلام و ... از نخستین همایش ملی آیین فتوت و فرهنگ پهلوانی به میزبانی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین حمایت خواهند کرد.

,

به گفته دکتر «محمدحسن بهنام فر» عضو هیئت علمی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین و دبیر اجرایی این همایش، این همایش روز چهاردهم فروردین ماه همزمان با رویداد فرهنگی و ورزشی کشتی باچوخه در اسفراین برگزار می شود.

,

مهلت ارسال آثار این همایش تا نهم فروردین ماه اعلام شده است که در محورهای تاریخ پهلوانی و ورزش های باستانی در ایران، نقش خراسان و اسفراین در کشتی پهلوانی، کشتی باچوخه و تاریخ آن، فرهنگ پهلوانی و آیین فتوت در سرزمین ایران، مبانی فتوت در متون ادبی و تاریخی فارسی، ورزش های بومی و کارکرد اجتماعی آن برگزار می شود.

,

رایانامه fotovat96@gmail.com جهت ارسال مقالات اعلام شده است.

, fotovat96@gmail.com,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه