اخبار داغ

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم:

تغییری در مسیر محورهای گناوه به دیلم انجام نشده است

تغییری در مسیر محورهای گناوه به دیلم انجام نشده است
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: هیچگونه اقدامی در خصوص تغییر و انحراف محورهای ارتباطی دیلم به گناوه باهدف جذب مسافران نوروزی به این شهرستان که در فضاهای مجازی نشر یافت صورت نگرفته و کذب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر دیلم، محمد مهدی محسنی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: مردم و مسئولان این شهرستان همواره برای رفع مشکلات و خواسته های به حق خود با هم یکدل و یک زبان هستند و مردم گناوه از نشر چنین پیام هایی که واقعیت ندارد، نگران نباشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر دیلم،,

وی اظهارکرد: در هیچ نقطه ای از محورهای ارتباطی شهرستان گناوه به دیلم بنری که بیانگر منحرف کردن مسیر گردشگران از گناوه به سمت دیلم باشد نصب نشده است.

,

وی گفت: تصویر دستکاری شده ای که در تابلوی راهنمای مسافران از سمت ورودی جاده سیاهمکان به دیلم و گناوه در فضای مجازی نشر و به این شهرستان نسبت داده شده رد می شود و این موضوع به اطلاع مسئولان شهرستان گناوه رسانده شده است.

,

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم افزود: مسئولان شهرستان های گناوه ودیلم همدل و یکصدا عزم خود را جزم کرده اند تا با برطرف کردن مشکلات مردم منطقه به آن جایگاهی که مدنظر است دست یابند.

,

دیروز و امروز پیامی به همراه تصویر دستکاری شده در تابلو راهنمای مسافران در مسیر دیلم به گناوه در فضای مجازی نشر یافت که در بین مردم این مناطق بازتاب هایی را به دنبال داشته است.

,

در فضای مجازی در این تابلو مسیری که به گناوه ختم می شود مسدود شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه