اخبار داغ

رییس هواشناسی اسفراین تشریح کرد:

رسالت ها و ماموریت های سازمان هواشناسی

رسالت ها و ماموریت های سازمان هواشناسی
به مناسبت روز هواشناسی پای گفتگو با رییس اداره هواشناسی اسفراین نشستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سپهرآیین، رییس اداره هواشناسی اسفراین با اشاره به رسالت ها و ماموریت های مهم سازمان هواشناسی گفت: رصد و حصول اطلاعات و اطلاع رسانی پیش بینی های جوی مهم ترین رویکرد فعالیت های سازمان هواشناسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین,

«گلرخ» با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا اطلاعات حاصل شده از تلاش کارشناسان هواشناسی با حداکثر دقت در حداقل زمان به دست کاربران واقعی خود برسد، افزود: پیش بینی های جوی به صورت کاربردی با تکیه بر توسعه کابردی پیش بینی ها به دست مخاطبان خواهد رسید تا از پس توصیه های موجود بیش از پیش با هواشناسی در ارتباط باشند.

,

وی با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی توسعه کاربردی هواشناسی در اسفراین به عنوان نخستین شهرستان کشور، اظهار داشت: 26 دستگاه اجرایی در قالب 6 کارگروه تخصصی در بخش های هواشناسی انرژی، هواشناسی کشاورزی، هواشناسی سلامت و ورزش، هواشناسی راهداری و حمل و نقل، هواشناسی توریسم و گردشگری و هواشناسی عمران و شهرسازی در اسفراین گردهم آمدند تا برای توسعه کابردی هواشناسی گام جدی و مصمم بردارند.

,

ییس اداره هواشناسی اسفراین اظهار داشت: 6 دبیرخانه برای کارگروه تخصصی توسعه کاربردی هواشناسی در اسفراین با مدیریت آبفای شهری، جهاد کشاورزی، دانشکده علوم پزشکی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری اسفراین تشکیل شد.

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه