اخبار داغ

آموزش و پرورش دیلم آماده اسکان و پذیرایی از خانواده بزرگ فرهنگیان کشور

آموزش و پرورش دیلم آماده اسکان و پذیرایی از خانواده بزرگ فرهنگیان کشور
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت : ستاد اسکان این شهرستان با تجهیز مدارس و آماده کردن فضای حدود 260 کلاس در دو بخش مرکزی و امام حسن، روزانه آماده اسکان و پذیرایی از حداقل 2000 نفر از هموطنان فرهنگی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر دیلم، عباس امید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت : ستاد اسکان این شهرستان با تجهیز مدارس و آماده کردن فضای حدود 260 کلاس در دو بخش مرکزی و امام حسن، روزانه آماده اسکان و پذیرایی از حداقل 2000 نفر از هموطنان فرهنگی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر دیلم،,

علی عباسیان، کارشناس تعاون مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم نیز گفت :  با توجه به ورود حجم زیاد مسافران در ایّام نوروز به شهرستان و به منظور رفاه و اسکان بیشتر هموطنان عزیز، در اواخر بهمن ماه سال جاری حدود 30 سالن و 40 کلاس هوشمند با وجود هزینه سنگین نصب مجدد به کلاس عادی تبدیل و به مجموعه اسکان شهرستان اضافه شدند.

,

وی گفت : با تلاش های بیش از حد تیم ستاد اسکان مرکزی، مدیران و سرایداران زحمتکش مدارس، امسال بیش از 70 درصد مدارس شهرستان در رده «الف» قرار گرفتند.(مدارس رده الف شامل تجهیزاتی مانند: پتو،زیر انداز، یخچال و اجاق گاز می باشند.) عباسیان همچنین بیان کرد: امسال بسته فرهنگی نیز در مدارس توزیع می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه