اخبار داغ

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی خبر داد؛

آمار مسافران ورودی به خراسان رضوی به شش میلیون نفر رسید

آمار مسافران ورودی به خراسان رضوی به شش میلیون نفر رسید
سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، از ورود پنج میلیون و 733 هزار و 89 نفر زائر به استان در 9 روز گذشته خبر داد که در مقایسه با سال گذشته 10 درصد رشد دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، مهدی فروزان با اعلام این خبر اظهار داشت: آمار ورودی مسافران از  ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه امسال به استان از طریق حمل و نقل جاده ای، ۵۱۰ هزار و ۴۶۶ نفر بوده است که سهم ۹ درصدی از کل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقایسه با سال گذشته پنج درصد رشد دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی آمار ورودی زائران و مسافران از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در ۹ روز گذشته را ۱۳۴ هزار ۴۲۶ نفر اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته ۱۹ درصد افزایش دارد و ۲.۳ درصد از کل مسافران ورودی در این مدت را به خود اختصاص داده است.

,

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران و سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، سهم مسافران ریلی ورودی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه امسال را از مجموع مسافران، ۳.۱ درصد اعلام کرد و افزود: ۱۷۶ هزار و ۱۴۵ نفر در ۹ روز  گذشته از طریق راه آهن وارد استان شدند که در مقایسه با سال گذشته۳۰ درصد کاهش دارد.
فروزان ادامه داد: چهار میلیون و ۹۲۱ هزار و ۵۲ نفر نیز از طریق وسائط نقلیه ی شخصی به استان وارد شدند که ۸۵.۶ درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده اند و در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد رشد دارد.
سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، همچنین از ورود سه میلیون ۴۷۲ هزار و ۵۴۰ نفر زائر به مشهد مقدس در ۹ روز گذشته خبر داد که در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد رشد دارد. 
مهدی فروزان با اعلام این خبر اظهار داشت: آمار ورودی مسافران از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه امسال به مشهد از طریق حمل و نقل جاده ای، ۳۶۵ هزار و ۹۹۴ نفر بوده است که سهم ۱۰.۵ درصدی از کل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقایسه با سال گذشته دو درصد کاهش دارد.
وی آمار ورودی زائران و مسافران از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در ۹ روز گذشته را ۱۳۴ هزار ۳۹۲ نفر اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد افزایش دارد و ۳.۹ درصد از کل مسافران ورودی در این مدت را به خود اختصاص داده است.

,
,
,
,
,

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران و سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، سهم مسافران ریلی ورودی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه امسال را از مجموع مسافران، ۵.۱ درصد اعلام کرد و افزود: ۱۷۶ هزار و ۱۴۵ نفر در ۹ روز گذشته از طریق راه آهن وارد مشهد شدند که در مقایسه با سال گذشته۳۰ درصد کاهش دارد.
فروزان ادامه داد: دو میلیون و ۷۹۶ هزار و ۹ نفر نیز از طریق وسائط نقلیه ی شخصی به مشهد مقدس وارد شدند که ۸۰.۵ درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده اند و در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد رشد دارد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه