اخبار داغ

آیت الله سعیدی:

نگاه لیبرالیستی از ورود کالای قاچاق حمایت می کند/ جوانان جویای کار در نگاه لیبرالی سهمی برای دریافت وام ندارند

نگاه لیبرالیستی از ورود کالای قاچاق حمایت می کند/ جوانان جویای کار در نگاه لیبرالی سهمی برای دریافت وام ندارند
امام جمعه قم با بیان اینکه در نگاه لیبرالیستی اشرافی گری بیداد می کند، گفت: در نگاه لیبرالیستی کالاهای قاچاق اجازه ورود پیدا کرده و بانک ها به افراد خاص وام و تسهیلات میلیاردی می دهند اما جوان جویای کار برای دریافت وام سهمی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  قم فردا، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: امام حسین(ع) هنگامی که وارد سرزمین کربلا شدند تا حماسه عاشورا را خلق کنند فرمودند مردم بنده دنیا هستند و دین تنها در زبان آنها است و هنگامی که بلا و مشکلات آمد دین داران واقعی کم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

 وی افزود: پیامبر(ص) فرمود حضرت زهرا(س) پاره تن من است ، حضرت زهرا(س) در خانه و جامعه الگو بودند که باید ادامه دهنده راه و منش این بانوی پاکدامن باشیم.

,

 امام جمعه قم گفت:روز پنج شنبه اول ماه رجب است که این ماه یکی از ماه هایی است که دارای ارزش و قداست ویژه ای است ، رجب ماه امام علی(ع) و اهل بیت(ع) و زیارت رجبیه و روزه و اعتکاف و دعا و توبه است.

,

 آیت الله سعیدی بااشاره به تصادف های جاده ای و لزوم  بیان داشت: طبق آماری که مسئولان نیروی انتظامی اعلام کردند تاکنون بیش از 160 کشته و 3000 مجروح وجود دارد، اگر چه این آمار نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است اما حتی یک کشته هم در این حوادث برای کشورمان زیاد است که رانندگان باید به توصیه های پلیس توجه داشته باشند.

,

 تولیت حرم حضرت معصومه(س) ابراز داشت: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و سخنرانی در مشهد مقدس راهکارهایی برای اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال بیان کردند ، اقتصاد مقاومتی بسیار گسترده است و کار یکی  دوسال نیست.

,

 وی افزود: برخی افراد مدعی هستند مذاکرات سبب دفع حمله دشمنان شد ، مقام معظم رهبری جهاد و حماسه اقتصادی را مورد توجه قرار دادند اما برخلاف اینکه در جنگ تحمیلی حرکت جهادی بود اما پس از جنگ حرکت جهادی انجام نشد که علت آن این بود که نگاه لیبرالیستی در کشور حاکم شد، در این نگاه اقشار ضعیف و کم درآمد نقشی در کشور ندارند.

,

 امام جمعه قم با بیان اینکه در نگاه لیبرالیستی اشرافی گری بیداد می کند، افزود: در نگاه لیبرالیستی کالاهای قاچاق اجازه ورود پیدا کرده و بانک ها به افراد خاص وام و تسهیلات میلیاردی می دهند اما جوان جویای کار برای دریافت وام سهمی ندارد ، در نگاه لیبرال ها فقط با چند کشور ارتباط برقرار می شود و کشورهای در حال توسعه سهمی ندارند.

,

 آیت الله سعیدی بیان داشت:از نگاه اقتصاد اسلامی مدنظر رهبری رشد اقتصادی باید هم پای عدالت اجتماعی پیش برود و فاصله طبقاتی کاسته شود و فرصت ها بین مردم تقسیم می شود و نگاه به درون است، غرب زدگی و خودباختگی از ابتدای انقلاب خط خود را از خط اسلام ناب جدا کرد اما در زمان امام راحل حامیان تفکر لیبرالی جرئت عرض اندام نداشتند.

,

 تولیت حرم حضرت معصومه(س) ابراز داشت: امام راحل به توطئه لیبرال ها پی برده بود و امید این گروه را ناامید کرد و نگذاشت کشور به دست لیبرال ها بیفتدو با نگاه امام پرچم کشور به دست امام خامنه ای افتاد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه