اخبار داغ

جدیدترین آمار از ثبت نام کاندیدهای شورا در استان؛

نام‌نویسی 1496 نامزد انتخابات شورای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد

نام‌نویسی 1496 نامزد انتخابات شورای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از نامنویسی یک هزار و 496 نفر برای نامزدی در پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  باشت نیوز، فتاح محمدی در گفت‌وگو با این پایگاه خبری گفت: در پایان پنجمین روز از نام‌نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد، تاکنون یک هزار و 496 نفر نامزد این انتخابات شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باشت نیوز,

 

,

وی افزود: تعداد نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرها در کهگیلویه و بویراحمد در پایان پنجمین روز از نامنویسی 408 نفر می باشند که از این تعداد 371 نفر مرد و 37 نفر زن هستند.

,

 

,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تعداد نامزدهای نامنویسی شده برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در این استان تاکنون یک هزار و 88 نفر در مجموع که از این تعداد یک هزار و 34 نفر مرد و 54 نفر زن هستند.

,

 

,

محمدی گفت: در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 104 نامزد ثبت نام نهایی انجام داده اند.

,

 

,

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: روستای مهریان با 17 نفر نامزد انتخابات شوراهای اسلامی روستاها بیشترن تعداد نامزد در بین روستهای استان را دارد.

,

 

,

وی در پایان از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد خواست نام‌نویسی در فرمانداری ها و بخشداری های استان را به روز پایانی نگذارند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه