اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه استان سمنان مطرح شد؛

رونق واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال مهمترین خواسته رهبری از مسئولان است/اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نسخه نجات اقتصاد کشور هستند

رونق واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال مهمترین خواسته رهبری از مسئولان است/اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نسخه نجات اقتصاد کشور هستند
‌‌ائمه جمعه سراسر استان سمنان امروز در خطبه های نماز جمعه به مسائل سیاسی و اقتصادی روز پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت،استان سمنان نیز این هفته شاهد حضور گسترده مردم در آیین عبادی و سیاسی بود و امامان جمعه در اولین خطبه های نماز جمعه سال 96 به مسائل مختلف روز اشاره کرده و مباحثی را مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رونق اقتصادی و اشتغال زایی مهمترین خواسته رهبری از مسئولان است

, رونق اقتصادی و اشتغال زایی مهمترین خواسته رهبری از مسئولان است,

حجت الاسلام عبدوس در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه سمنان  گفت: رهبری سال گذشته را نیز با عنوانی اقتصادی نام‌گذاری کرده بودند و با توجه به سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام عمل» امروز باید از تلاش‌های انجام‌شده برای تحقق شعارسال 96 از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» به مردم گزارش داده شود.

,

وی افزود: تلاش برای رونق واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال از مهم‌ترین خواسته‌های رهبری هم در سال گذشته وهم در سال جاری است و باید ابتدا گزارش کار سال 95 ارائه و امسال نیز در این زمینه اقدام شود.

,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه افزایش تولید داخلی و درنتیجه بهبود درآمدهای عمومی و مردم باید در سال 96 در صدر برنامه‌های دولت باشد، بیان کرد: حمایت دولت از نیازمندان و محرومان جامعه باید روز به روز تقویت شود و رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه در اولویت کار مسؤولان قرار گیرد.

,

عبدوس تأکید کرد: توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز رهایی کشور از دام‌های دشمنان است و از این‌رو، باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

,

وی با بیان اینکه رضایت عمومی با ایجاد اشتغال، رونق تولید و بهبود وضع معیشتی و رفاهی مردم محقق می‌شود و مسؤولان باید در این زمینه گام بردارند، اظهار کرد: منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تحقق شعار سال باید مورد توجه عمیق و جدی مسؤولان قرار گیرد و از سخنرانی و حرف خارج شده و به صورت عملیاتی در میدان عمل، نتیجه کارها دیده شود.

,

امام جمعه موقت سمنان افزود: مردم رونق اقتصادی ایران اسلامی را باید درک کنند و آثار و پیامدهای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به عینه ببینند.

,

انتخابات جلوه حاکمیت مردم است

, انتخابات جلوه حاکمیت مردم است,

حجت الاسلام والمسلمین محمود نطنزی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران مؤمن و متدین سرخه در حسینیه شهدای این شهرستان ضمن توصیه همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: کمال الهی در سایه تقوا حاصل می شود.

,

وی به اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در اولین روز از سال جدید در جمع زائران حرم رضوی در مشهد مقدس بیان داشت: رهبری به مسائل اقتصاد، معیشت، بیکاری و انتخابات اشاره کردند و فرمودند من از وضع اقتصادی و معیشتی مردم مطلعم و با تمام وجودم مشکلات اقتصادی مردم را از جهت گرانی، بیکاری، نابرابری ها و آسیب های اجتماعی احساس می کنم.

,

امام جمعه موقت سرخه گفت: رهبر معظم انقلاب به مدت هشت سال متوالی شعار سال را بر محور اقتصاد قرار داده اند که سال گذشته اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و امسال نیز با نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کردند که این تذکری برای مسئولان است که در تولید و اشتغال جوانان بیشتر کوشا باشند و قدمهای بلندتری را در این دو حوزه بردارند.

,

حجت الاسلام والمسلمین نطنزی تأکید کرد: بیکاری و عدم اشتغال جوانان بحران های فراوانی را پیش روی دارد و تبعات منفی فراوانی را به دنبال دارد که اگر جوانی بیکار باشد دچار بحران های فراوان می شود و سرخورده و افسرده می شود و بدون شک به این ترتیب زمینه ایجاد معضلات فراوانی از جمله رشوه و اختلاس و دیگر مسائل منفی نیز فراهم می شود.

,

وی تصریح کرد: مسئولان باید برای اجرای منویات رهبری تلاشی مضاعف داشته باشند.

,

امام جمعه موقت سرخه به دیگر مسئله مورد اشاره رهبری اذعان داشت و گفت: انتخابات جلوه حاکمیت مردم است و به فرموده رهبر معظم انقلاب فخر و عزت و اقتدار ملت ایران محسوب می شود.

,

حجت الاسلام والمسلمین نطنزی مهمترین مسئله پس از انتخاب شایسته و اصلح افراد کاندید شده برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا که این دو انتخابات در 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود را حضور حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد و گفت: اگر مردم حضوری پررنگ داشته باشند مسئولان نظام می توانند مانور ملی و بین المللی مقتدرانه ای داشته باشند.

,

اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نسخه نجات اقتصاد کشور هستند

, اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نسخه نجات اقتصاد کشور هستند,

حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد؛ امام جمعه گرمسار در خطبه های اولین نماز جمعه سال جدید در جمع نماز گزاران گرمساری گفت:عمل به توصیه ها و فرامین رهبری راه توسعه و پیشرفت را در کشور هموار و نشان می دهد و نباید از آن فاصله بگیریم.

,

وی در ادامه افزود: با اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولید ملی و داخلی و اشتغال  که چند سالی  رهبری بر آن تاکید داشته است می توان به توسعه و پیشرفت رسید و دشمنان دیگر به این کشور و دستاورد های مهم اش  چشم طمع نخواهند داشت .

,

 امام جمعه گرمسار حل مشکل تولید و اشتغال دو رکن مهم و موازی  بر شمردو  اظهارداشت:  بسیاری از خانواده ها در کشورما با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند پس می توان با حمایت از تولید ملی و کاهش واردات در  کشور و حمایت از جنس ایرانی و جلوگیری از قاچاق کالا در مبادی های مختلف اشتغال را  افزایش داد وبیکاری را به فراموشی سپرد .

,

وی در ادامه به بیانات مهم رهبری در جمع مردم در اولین روز های سال در مشهد مقدس نیز اشاره و تصریح کرد: حل مشکل اقتصاد  کشور با تکیه بر نیرو های داخلی و  اجتناب از ورود کالاهای مشابه خارجی می توان از تاکیدات مهم ایشان است که همیشه این  موضوعات را یکی از  معضلات کشور دانسته که اشتغال و معیشت ملت ایران اسلامی را به  خطر انداخته است .

,

مهدی نژاد در ادامه به موضوع آغاز فرآیند اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا  و تا چند روز آینده در مقطع کلان تر در کشور در حول رئیس جمهوری نیز اشاره کردو اظهارداشت: انتخابات  نشان  بارز آزادی و دموکراسی در کشور ایران اسلامی بوده است و همیشه دشمنان به دنبال خدشه وارد نمودن به این اصل مهم  در داخل کشور ما بوده اند.

,

امام جمعه گرمسار اظهار کرد: باید بدانند اصل انتخابات در کشور ما یک حرکت مردمی و  قانونی است و هیچ جریانی در کشور نمی تواند  از دو رکن فاصله بگیرد  و همه به انتخابات کشور ایران اسلامی  افتخار می کنند و  با حضور پر شور خود باز هم حماسه آفرین خواهند شد .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه