اخبار داغ

فرماندار سیرجان خبر داد؛

تخلیه روستاهای در مسیر سد تنگوئیه سیرجان با پیش‌بینی سیلاب

تخلیه روستاهای در مسیر سد تنگوئیه سیرجان با پیش‌بینی سیلاب
فرماندار سیرجان گفت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر ورود سامانه باران‌زا روستاهای در مسیر سد تنگوئیه سیرجان با پیش‌بینی سیلاب تخلیه می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سیرجان خبر منصور مکی‌آبادی پس از بازدید از روستاهای در مسیر سد تنگوئیه سیرجان اظهار داشت: با بارش‌های اخیر این سد به طور کامل آبگیری شد و سرریز آب سیل و سیلاب را در روستاهای مسیر از حسی‌آباد تا خسروانی بیش از هشت روستا را در برمی گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرجان خبر ,

فرماندار سیرجان تصریح کرد: مردم روستاهای این محور باید از تردد در مسیر خودداری کنند و حتی دام‌ها را به حاشیه رودخانه رها نکرده و با دهیاری‌های منطقه همکاری کنند.

,

مکی‌آبادی افزود: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی و ورود سامانه جدید بارشی سیل و سیلاب سد افزایش می‌یابد و باید برخی از روستاها تخلیه شوند، دهیاران دراین زمینه توجیه شده و آموزش دیدند و مردم روستاها با دهیاران همکاری داشته باشند تا خساراتی نداشته باشیم.

,

فرماندار سیرجان ادامه داد: بارندگی چند روز پیش موجب تخریب برخی راه‌های روستایی شد و بارندگی چند روز آینده هم نیازمند همکاری مردم و هدایت سیلاب‌ها به محل مسیر است تا خسارات کمتر شود.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه