اخبار داغ

معاون شرکت ملی نفت ایران:

عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیر آرمان های بزرگ شهیدان وظیفه آحاد ماست

عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیر آرمان های بزرگ شهیدان وظیفه آحاد ماست
معاون شرکت ملی نفت ایران گفت: شهدا سرمایه های اجتماعی جامعه ما هستند و باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری آوای ماغر،معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران  در دیدار با خانواده های شهدای شهرستان بهمئی بر لزوم عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیر آرمانهای بزرگ شهیدان به عنوان یک وظیفه عمومی تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر, .,

 

,

دکتر رضا خلیلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا را امری ضروری و لازم بر شمرد.

,

 

,

خلیلی افزود : شهدا سرمایه های اجتماعی جامعه ما هستند و باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرند .

,

 

,

وی با اشاره به فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و سرکشی از خانواده های شهدا تصریح کرد:  عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیر آرمان های بزرگ شهیدان وظیفه تک تک ما ست که باید به آن جامه عمل بپوشانیم.

,

 

,

خلیلی در ادامه سخنان خود گفت: انقلاب ما همانند یک درخت است ؛همانطور که یک درخت به آب نیاز دارد تا شاخ و برگ در بیاورد، انقلاب ما هم با خون همین شهدا آبیاری شد و امروزه سرکشی از خانواده های شهدا وظیفه همه مسئولین نظام است.

,

 

,

وی افزود: سرکشی از خانواده های شهدا روحیه خدمت رسانی را دو چندان کرده و ما را قدردان خون شهدا و صبر خانواده آنها می کند .

, .,

 

,

معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در پایان خطاب به خانواده شهدا، تصریح کرد: ما روزهای آغازین سال جدید را با دیدار با خانواده های شهدا شروع کردیم و امیدواریم این سال برای همه ما پر از خیر و برکت باشد و ما رو دعا کنید که در این مسیر گام برداریم و ادامه دهنده راه این شهدا باشیم .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه