اخبار داغ

فرمانده انتظامی بندرلنگه خبرداد:

کشف ۱۱تن و ۳۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در سال گذشته/ ۶۴۲ قاچاقچی مواد مخدر و معتاد دستگیر شدند

کشف ۱۱تن و ۳۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در سال گذشته/ ۶۴۲ قاچاقچی مواد مخدر و معتاد دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه گفت: در سال قبل ۱۱ تن و ۳۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف شد و تعداد 124 نفر قاچاقچی،518 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود حافظی، فرمانده انتظامی بندرلنگه در گفتگو با مروارید نیوز اظهار داشت: نیروی انتظامی سال ۱۳۹۶ را با شعار، آرامش و نشاط بهاری،با قانون مندی و نظم اجتماعی آغاز نمود که در سال جدید، ارمغان آور امنیت و آرامش، نظم اجتماعی همراه با قانونمندی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مروارید نیوز,

فرمانده انتظامی بندرلنگه اذعان کرد: یکی از اقدامات این فرماندهی کمک تلاش و همکاری در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و مبارزه جدی با ورود کالاهای خارجی قاچاق است که در این زمینه در سال جاری کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۰۹ میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال در پرونده این فرماندهی ثبت و ضبط شده است.

,

وی در ادامه عمده کالای قاچاق کشف شده در سطح شهرستان را ، کشف ۱۲۷ هزار ۶۳۵ ثوب ،۱۵۳ هزار متر پارچه،۳۴ هزار و ۳۵۷ کیلو انواع ارزاق ،۳۱۱جفت کفش،یک هزارو  ۸۳۹ دستگاه لوازم خانگی خارجی تعداد ۶۱ میلیون ۴۰۷ هزار و ۶۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق و همچنین ۱۱ هزارو ۳۵۰لیتر سوخت قاچاق ، عنوان کرده و اذعان داشت:کشف در این رابطه تعداد ۱۹۰نفر از عوامل و عناصر قاچاق کالا دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

,

 

,

فرمانده اتظامی شهرستان بندر لنگه تصریح کرد: در سال جاری تعداد ۵ فرورند شناور و ۱۷۳ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق توقیف، ۲۲۴ نفر متهم در این رابطه دستگیر ، ۳ باند قاچاق متلاشی ،۲۶۸ فقره پرونده در بحث کالای قاچاق تشکیل و ۱۹۹ نفر سارق نیز دستگیر شده‌اند.

,

 

,

حافظی دیگر اقدامات و برنامه های پیش‌رو در سطح شهرستان در سال آینده را مبارزه با قاچاقچیان ، توزیع کنندگان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان ولگرد عنوان کرد و بیان داشت: در سال قبل ۱۱ تن و ۳۰۰کیلو انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و ضبط، تعداد ۱۲۴ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر ، ۳۶ هزار عدد انواع قرص‌های روانگردان ، ۲۳ هزار قلم لوازم ارایشی و بهداشتی قاچاق کشف و ضبط و همچنین تعداد ۵۱۸ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

,

 

,

این مسؤول انتظامی شهرستان خاطر نشان کرد: آمارها نشان می‌دهد اکثر تصادفات به وقوع پیوسته در جاده‌های درون و برون شهری شهرستان در سال گذشته به دلیل خستگی و خواب آلودگی ، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان بوده است.

,

 

,

فرمانده انتظامی لنگه افزود: تلاش های شبانه روزی پلیس راهور شهرستان موجب شده که تصادفات فوتی ۶ درصد، تصادفات جرحی ، ۳۶ درصد ، تصادفات خسارتی، ۳۳ درصد در مقایسه با سال های گذشته کاهش داشته باشد.

,

 

,

حافظی تصریح کرد: موضوع مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از ماموریت‌های اصلی ما در سال آینده می‌باشد و با جدیت و قاطعیت بیشتری با این پدیده مقابله خواهیم کرد تا ان‌شاء الله بتوانیم به اقتصاد و تولید کشور کمک کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه