اخبار داغ

رئیس کمیته حمل و نقل دریایی بندرلنگه:

جابجایی بیش از ۴۶هزار نفر در مسیر های دریایی غرب هرمزگان

جابجایی بیش از ۴۶هزار نفر در مسیر های دریایی غرب هرمزگان
رئیس کمیته حمل و نقل دریایی بندرلنگه از جابجایی بالغ بر 46هزار و 304 نفر مسافر و 10 هزار و 256 دستگاه خودرو از طریق بنادر غرب هرمزگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود صابری رئیس کمیته حمل و نقل دریایی بندرلنگه در گفتگو با مروارید نیوز  گفت: در حالی که آب و هوایی بارانی بر آسمان استان هرمزگان حاکم شده اما خدمت رسانی به میهمانان نوروزی در بنادر مسافری سه گانه غرب هرمزگان بدون وقفه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مروارید نیوز,

وی افزود: بنادر مسافری هرمزگان بیش از ۹۵ درصد کل حمل و نقل مسافران دریایی در آب‌های کشور و ۱۰۰ درصد حمل خودرو به مقصد جزایر خلیج فارس را بر عهده دارند و بندرلنگه که از قدیمی ترین بنادر ایران است و به سه استان فارس، بوشهر و خوزستان دسترسی دارد ، هر ساله میزبان جمع کثیر علاقه مندان به سفرهای دریایی از طریق سه بندر مسافری  تحت نظارت این اداره در غرب هرمزگان شامل لنگه، چارک و آفتاب به جزایر خلیج فارس بویژه جزیره زیبای کیش می باشد.

,

رئیس کمیته حمل و نقل دریایی بندرلنگه با اشاره به آخرین آمار جابجایی مسافر و خودرو در بنادر سه گانه غرب استان طی طرح نوروزی سفرهای دریایی عنوان کرد: از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۹۵ تا پایان سومین روز از فروردین ماه ۱۳۹۶، جابجایی بالغ بر ۴۶هزار و ۳۰۴ نفر مسافر و ۱۰ هزار و ۲۵۶ دستگاه خودرو از طریق بنادر لنگه، چارک و آفتاب به مقصد جزیره کیش و بالعکس انجام و طی این مدت، ۶۴۸ سفر دریایی نیز در این مسیرها به ثبت رسید.

,

صابری اضافه کرد: سامانه ۱۵۵۰ نیز جهت اعلام شرایط اضطراری به مرکز امداد و نجات دریایی استان هرمزگان یاری رسان هموطنان خواهد بود.

,

رئیس کمیته حمل و نقل دریایی بندرلنگه یادآور شد: طرح نوروزی ساماندهی سفرهای دریایی هرمزگان در سه بخش ایمنی مسیرهای تردد، ایمنی بنادر و ایمنی شناورها از ۲۵ اسفند ۹۲ آغاز شده وتا ۱۵فروردین ۹۳ ادامه دارد که دوره زمانی بین دوم تا دهم فروردین زمان اوج سفرهای دریایی در آب های خلیج فارس به شمار می رود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه