اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان استان در اردبیل:

راهیان نور یک فرهنگ غیرقابل نفوذ در مقابل جنگ نرم است

راهیان نور یک فرهنگ غیرقابل نفوذ در مقابل جنگ نرم است
مسئول بسیج جامعه زنان استان در اردبیل گفت: راهیان نور در کشور ما به یک فرهنگ غیر قابل نفوذ در مقابل جنگ نرم تبدیل شده است که خوشبختانه در طول سال بسیاری از جوانان و جوانان و حتی میانسالان از آن استقبال بی نظیری می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بانوی کوثر، مریم حامدی مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل درخصوص راهیان نور بسیجیان اردبیل گفت:هرساله با آغاز بهار طبیعت در ایام تعطیلات نوروزی اردوی راهیان نور به صورت گسترده و باشکوه و با استقبال خانواده ها و اقشار کثیری از مردم مواجعه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بانوی کوثر،,

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: کسانی که به راهیان نورمی آیند و برمی گردند باید چیزی به معرفت آنها اضافه گردد در واقع بین آنها و حادثه دفاع مقدس یک پیوند و ارتباط نا گسستنی به وجود آید.

,

وی گفت: راهیان نور در کشور ما به یک فرهنگ غیر قابل نقوذ جنگ نرم تبدیل شده است که خوشبختانه در طول سال بسیاری از جوانان و جوانان و حتی میانسالان از آن استقبال بی نظیری می کنند. که نشانه ایمان و عقیده مردم ما به شهدا و از خودگذشتگی های آنان است.

,

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سخنان خود فرمود:  یکی از راه هایی که دشمنان در پیش میگیرند نفوذ در جوانان و نوجوانان ما است متوجه این نفوذ باشید سعی کنید به خودتان مصونیت ببخشید نه فقط به خودتان بلکه به پیرامون خودتان در مقابل دشمن مصونیت ببخشید.

,

حامدی افزود: بی شک یکی از روزهای بزرگ در کشور ماهمان روزهای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است که همه ما وظیفه داریم این را زنده نگه داریم به پاس و خون حرمت شهدا سعی کنیم به نسل آینده انتقال دهیم .

,

 وی یادآور شد : برای مقابله با نفوذ دشمنان از طریق جنگ نرم باید در مقابل آنها تولید فرهنگی داشته باشیم که اردوی راهیان نور یکی از این روشهاست که که باید حس مجاهدت طلبی و مجاهدت پذیری و اعتقاد به مجاهدت را پیش از پیش تقویت کنیم و به نسل آینده انتقال دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه