اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

اقتصاد تولید اشتغال ، کشور را باید به مدیران انقلابی سپرد

اقتصاد تولید اشتغال ، کشور را باید به مدیران انقلابی سپرد
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نیاز جامعه در شرایط کنونی داشتن مدیران انقلابی است، و لذا برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مولد نیازمند به وجود مدیران انقلابی هست .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال د نامگذاری کرده اند و این موضوع نشان دهنده اهمیت ویژه موضوع اقتصاد در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

 

,

آیت الله میرعمادی خاطر نشان کرد: تکرار نامگذاری اقتصاد مقاومتی نشان دهنده اهمیت این موضوع بوده است چرا که دشمنان انقلاب اسلامی تنها راه نفوذشان را مسائل اقتصادی قرار داده اند.

,

وی افزود: بهترین راهکار برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور را باید اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولید داخل دانست.

,

نماینده ولی فقیه در استان اظهارداشت: اکنون مهمترین مشکل  درجامعه موضوع بیکاری و همچنین معیشت مردم است و با وجود اینکه مسئولان در سال گذشته اقدامات مناسبی را برای پیش برد  در زمینه اهداف اقتصادی انجام داده اند، اما هنوز مشکلات پا برجااست و تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوزفاصله است.

,

 

,

وی یاد آورشد: اقتصاد مقاومتی  سیاستی مستمر برای جامعه است و باید به صورت مستمر اقتصاد مقاومتی درالویت برنامه های سال باشد و مسئولان نیز باید به دنبال ایجاد اشتغال و حمایت از بخش تولید باشند و اکنون اهداف تحقق اقتصاد را باید به بهترین عبادت دانست.

,

 امام جمعه خرم آباد گفت: نیاز جامعه در شرایط کنونی داشتن مدیران انقلابی است، و لذا برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مولد نیازمند به وجود مدیران انقلابی هست و مطمئنا مدیران ناکارآمد و غیر انقلابی نمی توانند مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنند و حتی باعث بدتر شدن وضعیت کشور نیز می شوند.

,

 

,

وی اظهار کرد: آیا مسئولی که دارای ۷۰ سال سن است و داشتن ۱۵۰ شرکت خانوادگی می توان شاهد حل مسائل اقتصادی  درکشور بود، آیا مدیری که ماهیانه بیش از ۵۷ میلیون تومان حقوق می گیرد و با افتخارمی گویدکه دارای چند پست دولتی است این مسئول چگونه می تواند مشکل اشتغال جوانان  را حل کند؟

,

امام جمعه خرم آباد یاد آور شد: اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی و همچنین ایجاد اشتغال در کشور است لذا در این زمینه از مدیران کارآمد پرتحرک و انقلابی استفاده کرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/د

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه