اخبار داغ

آقای روحانی ! جاده های بیجار مایه شرمساری است

آقای روحانی ! جاده های بیجار مایه شرمساری است
وضعیت اسفناک جاده های بیجار به ویژه جاده بیجار به همدان در حد فاصل شهر بابارشانی موجب نارضایتی مردم این مناطق به ویژه مسافران نوروزی شده ست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بیجار بام ایران ، جاده بیجار –همدان که با بیش از نیم قرن تعلل در ساخت آن به جاده افسانه ای تبدیل گشته است یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی این شهرستان است که به گفته یکی از مسئولان به عنوان شاه راه مواصلاتی نقش مهمی در پیشرفت شهرستان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران ,

 

,

جاده شهر بابارشانی که یکی از مسیرهای مواصلاتی پر تردد در شهرستان بیجار است که در حد فاصل بیجار به همدان قرار دارد و  متاسفانه از وضعیت بسیار نامناسبی برخوردار است.

,

 

,

آمار بالای تصادفات در مسیر جاده شهر بابارشانی و مجروح شدن چند تن از مسافران نوروزی این شهرستان سندی آشکار بر نامناسب بودن وضعیت جاده های روستایی و شهری این شهرستان است.

,

 

,


 

, ,
,

این جاده قطعه ای از مسیر جاده افسانه ای بیجار یعنی جاده بیجار به همدان است که هر ساله در ایام نوروز خاطرات ناخوشایندی را برای مسافران نوروزی در این شهرستان رقم می زند.
 

,
,

با شنیدن سفر رییس جمهور به استان کردستان در تاریخ 5 فروردین بارقه ای از امید در دل روستانشینان این منطقه زده شد که شاید قرعه فال افتتاح رسمی جاده بیجار همدان به نام وزیر راه دوره یازدهم ریاست جمهوری افتاده و سرانجام شاهد افتتاح و پر کردن چاله های غفلت مسئولان این شهرستان در این جاده بی سرانجام می شویم.
 

,
,

در طی چندین سال اخیر این جاده افسانه ای با نیم قرن سابقه بعنوان برگ برنده چندین نماینده برای دسترسی به صندلی سبز بهارستان شد و خود به سرانجام نرسید.

,


 

, ,
,

یکی از مشکلاتی که در طی ماه های اخیر موجب بروز مشکلات گسترده ای برای مسافران در حال عبور از این منطقه به ویژه اهالی روستاهای ساکن اطراف این جاده شده است ،وجود چاله های بسیار گسترده در جاده است که اگر مسافری نسبت به جاده آشنایی نداشته باشد موجب بروز تصادفات مشکل سازی می گردد.
 

,
,

نداشتن شانه خاکی در مسیر این جاده، وجود چاله های فراوان ، از بین رفتن آسفالت جاده بر اثر تردد بیش از حد ماشین های سنگین، وجود پیچ های خطرناک ،انباشته شدن گل و لای در پی هر بارش ،نبود علائم راهنمایی و رانندگی و نداشتن حفاظ از مهمترین مشکلات جاده های روستائی در بیجار است که روستائیان با آن دست و پنجه نرم می کنند.
 

,
,

وضعیت اسفناک این جاده بعد از گذشت چندین سال مایه شرمساری است که این جاده به سرانجام نرسیده است.
 

,
,

این شرمساری در ایام نوروز و با تردد مسافران نوروزی در این جاده چند برابر می شود .
 

,
,

آیا وقت آن نرسیده این جاده نافرجام به فرجام برسد و بعد از گذشت 50 سال این جاده به صورت رسمی افتتاح و معضلات و مشکلات آن رفع شود؟
 

,
,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه