اخبار داغ

رییس اورژانس کشور خبر داد:

آمار مصدومان تصادف زنجیره‌ای در محور مشهد-نیشابور به 68 نفر رسید/فوت یک کودک در این حادثه/ مصدومان در 5بیمارستان پذیرش شدند

آمار مصدومان تصادف زنجیره‌ای در محور مشهد-نیشابور به 68 نفر رسید/فوت یک کودک در این حادثه/ مصدومان در 5بیمارستان پذیرش شدند
رییس اورژانس کشوررباره آخرین وضعیت تعداد مصدومان حوادت چندگانه ترافیکی محور مشهد باغچه بزرگراه شهید شوشتری یعنی دو تصادف زنجیره ای و دو تصادف موردی ثبت شده در بیمارستان ها، اعلام کرد: در بیمارستان شهید کامیاب ۵۶ مصدوم، هاشمی نژاد، 10 مصدوم، طالقانی 21 مصدوم، امام رضا(ع) سه مصدوم و دو نفر هم در بیمارستان نیشابور تحت نظر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا «پیرحسین کولیوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به تصادف زنجیره ای چندین خودرو در  محور مشهد ـ نیشابور، گفت: در این حادثه که در دو مرحله روی داد، متأسفانه یک کودک فوت کرد و 68 نفر مصدوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

وی اظهار کرد: از این 68 مصدوم یک نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شده و بقیه مصدومان نیز حال عمومیشان مساعد بوده و روند درمانشان رو به بهبودی است.

,

رییس اورژانس کشور افزود: این تعداد مصدومان در پنج بیمارستان امداد، هاشمی نژاد، طالقی، امام رضا(ع) و بیمارستان نیشابور بستری شدند.

,

کولیوند درباره آخرین وضعیت تعداد مصدومان حوادت چندگانه ترافیکی محور مشهد باغچه بزرگراه شهید شوشتری یعنی دو تصادف زنجیره ای و دو تصادف موردی ثبت شده در بیمارستان ها، اعلام کرد: در بیمارستان شهید کامیاب ۵۶ مصدوم، هاشمی نژاد، 10 مصدوم، طالقانی 21 مصدوم، امام رضا(ع) سه مصدوم و دو نفر هم در بیمارستان نیشابور تحت نظر هستند.

,

زنگنه 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه