اخبار داغ

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد؛

اسکان ۳۸۸ خانوار در ستادهای اسکان استان البرز/ پذیرش فرهنگیان تا ۱۳ فروردین ادامه دارد

اسکان ۳۸۸ خانوار در ستادهای اسکان استان البرز/ پذیرش فرهنگیان تا ۱۳ فروردین ادامه دارد
مراد مالمیر: طی ۵ روز گذشته ۳۸۸ خانوار در ستادهای اسکان مسافران نوروزی استان البرز پذیرش شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز درباره آمار حضور مسافران نوروزی در ستادهای اسکان به خبرنگار ما گفت: در نوروز ۹۶ اداره آموزش و پرورش با ۱۰ ستاد در مناطق مختلف پذیرای مسافران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

مراد مالمیر با بیان اینکه ۶ خانه معلم در البرز نیز خدمات مرتبط با پذیرش همکاران فرهنگی را انجام خواهند داد افزود:  ۲۴ مدرسه در قالب ۱۸۸ کلاس درس مجهز شده اند که ۷۰ کلاس آن ویژه و ۱۱۸ کلاس الف است و در کلاس های ویژه بر خلاف کلاس های الف تخت وجود دارد.

,

وی اظهار داشت:  در تاریخ ۴ فروردین ۹۶ قریب به ۱۱۰ خانوار میهمان داشتیم که از این تعداد ۵۰ خانوار غیر فرهنگی و ۶۰ خانوار فرهنگی بودند و در مجموع تا امروز ۳۸۸ خانوار در ۵ روز گذشته میهمان داشتیم که ۲۸۹ خانواده آن فرهنگی و بقیه غیر فرهنگی بودند.

,

مالمیر تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی وزارت آموزش و پرورش، گزارش صدا و سیما و بازدید معاون گردشگری استان البرز از ستادهای اسکان گزارش منفی تا این ساعت از البرز نداشتیم به جز رضایت مندی همکاران و مسافران نوروزی که نظرات درج شده در دفاتر مشاهدات میز گویای این مهم خواهد بود.

,

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز در خاتمه خاظر نشان داشت: ظهر سیزدهم فروردین تمامی مدارس ستاد اسکان برای ورود دانش آموزان در روز بعد و آغاز فعالیت آموزشی آماده تحویل خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه