اخبار داغ

مدیر پایگاه قلعه فلک الافلاک خبر داد:

بازدید بیش از ۳۰ هزار گردشگر از قلعه فلک الافلاک

بازدید بیش از ۳۰ هزار گردشگر از قلعه فلک الافلاک
مدیر پایگاه مجموعه قلعه فلک الافلاک از بازدید بیش از ۳۰ هزار و ۹۰۵ گردشگر از قلعه فلک الافلاک از ابتدای فروردین ماه تا امروز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک؛ احمد نصرالهی  بیان کرد: در روز چهارم فروردین ماه 9 هزارو 882 نفر از قلعه فلک الافلاک بازدید کرده اند، این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته شاهد بازدید هشت هزار و 412 نفر از مجموعه تاریخی فلک الافلاک بوده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی عنوان کرد: بر همین اساس تعداد گردشگران این مجموعه تاریخی در روز چهارم فروردین ماه امسال با افزایش هزار و 410 نفری روبرو بوده است.

,

 

,

این مسئول افزود: همچنین در روز سوم فروردین امسال نیز هشت هزارو 500 نفر از قلعه بازدید کرده اند، این در حالی است که در سال گذشته شاهد بازدید 7 هزار و 946 نفر از این مجموعه بوده ایم.

,

 

,

مدیرپایگاه قلعه فلک الافلاک ادامه داد: از سوی دیگر در دوم فروردین هفت هزارو 501 نفر، در روز اول فرودین ماه ٥٠٨٢ نفر از این مجموعه بازدید کرده اند.

,

 

,

نصرالهی اظهار کرد: در مجموعه باید گفت از ابتدای فروردین ماه امسال تا چهارم فروردین بیش از 30 هزار و 905 نفر از قلعه فلک الافلاک و موزه های مردم شناسی و باستان شناسی آن بازدید کرده اند.

,

 

,

وی عنوان کرد: پیش بینی می شود که امسال در ایام تعطیلات نوروزی شاهد بازدید حدود 150 هزار نفر از این مجموعه تاریخی باشیم، این در حالی است که سال گذشته 130 هزار نفر از قلعه فلک الافلاک بازدید کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه