اخبار داغ

نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر:

روحیه جهادی و خودباوری ملی در بین مدیران باید بیشتر شود/ در حوزه کشاورزی موفق نبوده ایم/ جدی گرفتن مدیران بر تذکر رهبری در حوزه اقتصاد و اشتغال

روحیه جهادی و خودباوری ملی در بین مدیران باید بیشتر شود/ در حوزه کشاورزی موفق نبوده ایم/ جدی گرفتن مدیران بر تذکر رهبری در حوزه اقتصاد و اشتغال
نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر گفت: باید خودباوری ملی در بین آحاد ملت رشد پیدا کند و در بین مدیران بیشتر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، علیرضا ابراهیمی نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در حاشیه بازدید از ستاد انتخاباتی شهرستان رامیان در گفتگو با گفت: کشور ما پس از گذشت 38 سال با چالش بزرگ اقتصادی و اشتغال مواجه است و مقام معظم رهبری با مطرح کردن هر ساله بحث اقتصادی و این جمله ایشان که شرایط اقتصادی و تلخی کام مردم را حس می کنند، تذکر جدی به همه مسئولین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان,

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در صحن رضوی بر تولید و اشتغال و کم بودن مدیریت جهادی در کشور اظهار کرد: با داشتن 5 میلیون تحصیل کرده بیکار و هرساله اضافه شدن یک میلیون بیکار، باید تغییراتی ایجاد شود تا اطمینان بر نظام حاصل شود.

,

ابراهیمی افزود: دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی خوب بوده و هم در مجلس و بودجه 96 مطالباتی داشت و نگاه ما با نقطه آرمانی فاصله است و در کشور و در حوزه زیرساخت ها همچون کشاورزی می توانیم بهتر کار کنیم.

, .,

نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر تصریح کرد: با وجود داشتن نیروی انسانی عالی ولی نتوانستیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم و در حوزه کشاورزی هنوز موفق نبوده ایم و باید خودباوری ملی در بین آحاد ملت رشد پیدا کند و در بین مدیران بیشتر شود.

,

وی خاطرنشان کرد: روحیه جهادی مدیران جاهایی خوب نیست و در مواردی که خوب بوده همچون پزشکی، هسته ای توانستیم خوب عمل کنیم و باید این روحیه تقویت شود و سیاسی کاری یا فضای چالش آمیز در فضای سیاسی کشور می تواند یک عامل این ضعف باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه